פיטורים בשיחת זום: "אם אתם נוכחים בשיחה הזאת, זה אומר שאתם חלק מהקבוצה חסרת המזל של העובדים המפוטרים", כך הודיע מנכ"ל חברת המשכנתאות האמריקאית Better.com ליותר מ-900 עובדים בזום על פיטוריהם. המנכ"ל, וישאל גארג, שניצל את הסמינר האינטרנטי לפטר כתשעה אחוזים מעובדי החברה רגע לפני החגים, ציין בפניהם כי ההעסקתם בחברה "מופסקת בזה הרגע באופן מיידי". 

בריאיון לרשת CNN סיפר הסמנכ"ל, קווין ראין, כי "הצורך לבצע פיטורים צובט בבטן, במיוחד בתקופה זו של השנה. עם זאת, המאזן והצורך בכוח עבודה ממוקד ומצומצם יותר קבעו כי עלינו לבצע זאת על מנת להתאים עצמנו לשוק המתפתח". 

גארג ציין את יעילות השוק, הביצועים והפרודוקטיביות כסיבה מאחורי הפיטורים. מאוחר יותר דווח כי גרג האשים את העובדים ב"גניבה" מעמיתיהם ומלקוחותיהם בכך שהם לא פרודוקטיביים ועבדו רק שעתיים ביום. "זו הפעם השנייה בקריירה שלי שאני עושה את זה ואני לא רוצה לעשות את זה. בפעם האחרונה שעשיתי את זה בכיתי", אמר גארג בשיחה.

לפי CNN החברה הודיעה במאי כי היא תונפק באמצעות איחוד עם חברת ספאק, ובשבוע שעבר קיבלה כחלק מהעסקה 750 מיליון דולר במזומן. לפי הדיווח, מאזן המזומנים של החברה עומד על יותר ממיליארד דולר.

בתוך כך, המנכ"ל גארג היה מעורב בסערה נוספת בעבר, כאשר דווח בפורבס כי שלח מייל לעובדים בו נכתב: "אתם איטיים להחריד. חבורה של דולפינים מטומטמים. אתם מביכים אותי".