בשורה לנוסעים: חברת HopOn תאפשר להטעין את כרטיס הרב קו המשמש לנסיעה בתחבורה הציבורית באמצעות bit בצורה בטוחה ומהירה - ללא צורך בהקלדת פרטי כרטיס האשראי באפליקציית הרב-קו של החברה. אמיר רוזנצביג, מנכ"ל HopOn: "ממשיכים להנגיש את התחבורה הציבורית". 

חברת HopOn המתמחה בפתרונות טכנולוגיים בתחום התחבורה הציבורית והשיתופית, יחד עם אפליקציית bit של בנק הפועלים, מודיעים על השקת טעינת רב קו ותשלום עם bit - אפליקציית התשלומים המובילה בישראל. טעינת הרב-קו והתשלום עם bit תתאפשר באופן ייחודי רק באפליקציית HopOn וזאת בצורה מאובטחת, פשוטה ומהירה, ללא צורך בהקלדת פרטי כרטיס אשראי.

תהליך ביצוע התשלום עם bit קל ומהיר: הנוסע מבצע את הטענת הרב קו באפליקציית HopOn כרגיל, כאשר בעת ביצוע התשלום ולצד אפשרות התשלום עם כרטיס האשראי, מופיעה החל מהיום לנוסע האפשרות לשלם באמצעות bit. לאחר בחירת אפשרות זו, הלקוח מקבל בקשה לאישור העסקה מאפליקציית bit ולאחר מכן משלים את טעינת כרטיס הרב-קו באפליקציית רב-קו.

הליך זה מעלה את רמת האבטחה בביצוע העסקה וחוסך בפני המשתמש את הצורך להזין את כרטיס האשראי שלו באפליקציית הרב-קו. במסגרת תקופת ההשקה תוענק על ידי החברה הטבה בסך של עד 30 ש"ח לכ-5,000 לקוחות חדשים אשר יבצעו את התשלום באמצעות bit.

אמיר רוזנצביג, מנכ"ל HopOn: "אנו שמחים לשתף פעולה עם אפליקציית התשלומים המובילה והפופולרית בישראל ולאפשר ללקוחותינו את אפשרות התשלום הבטוחה, הנוחה והמהירה של bit. מטרת העל שלנו היא להנגיש את התחבורה הציבורית לכמה שיותר אנשים באמצעות הכלים הטכנולוגיים שברשותנו ואין שותפה מתאימה וראויה לכך מאשר bit".

עמית דדוש, מנהל יחידת ביט: "bit הושקה כמענה לצורך בפתרון טכנולוגי פשוט ומהיר לביצוע תשלומים יומיומיים באופן המאובטח ביותר ובחוויית תשלום ייחודית, זמינה ומהירה, והורחבה כדי לתת מענה לצרכים המשתנים בשוק.  שילוב הכוחות בין bit ל HopOn מאפשר להרחיב את מהפכת התשלומים של bit גם לתחבורה הציבורית, ומהווה צעד נוסף בשילוב bit ביט בפעילות התשלומים היום יומית של הלקוח".

המהלך הזה מצטרף למהלכים נוספים של אפליקציית bit, המונה כ- 2.7 מיליון לקוחות פעילים, שמטרתם להנגיש את שירות התשלומים הדיגיטליים בצורה מאובטחת במגוון תחומים  - קמעונאות, מזון, מוצרי צריכה, אנרגיה, אופנה, בריאות, ביטוח, פנסיה, שירותי תשלום לעסקים,  ועוד, והשנה השיקה לראשונה את הארנק הדיגיטלי של bit וכרטיס האשראי bitcard. 

חברת HopOn הוקמה בשנת 2013 ע"י עופר סיני ודוד מזומן. החברה מפתחת מוצרי תשלום וניהול חשבונות תחבורה במגוון אמצעי תחבורה בארץ ובחו"ל והייתה לחברה הראשונה בישראל שאפשרה תשלום דיגיטלי בתחבורה הציבורית על ידי סריקת ברקוד וטעינת כרטיסי רב-קו באמצעות אפליקציית רב-פס. כיום החברה מעסיקה 70 עובדים בניהולו של המנכ"ל אמיר רוזנצביג. המהלך מגיע לאחר שבחודשים האחרונים החברה הודיעה על גיוס בסך 30 מיליון ש״ח שהובל על ידי קבוצת הרכב UMI ועל רכישת חברת ECR הבריטית המשמשת את הופאון להאצת ההתרחבות הבינלאומית.