כלי תקשורת בסוריה ובהם הטלוויזיה הממלכתית הסורית וסוכנות הידיעות הסורית דיווחו הלילה (שלישי) כי מתחם מכולות הותקף בנמל לטקיה שבצפון מערב המדינה. על פי הדיווחים פיצוצים עזים נשמעו במרחב ואש פרצה במקום. את התקיפה ייחסה התקשורת הסורית לישראל.

לפי דיווח של מקור צבאי לטלוויזיה המקומית, "ב-01:23 ביצע האויב הישראלי תקיפה אווירית של מכולות שהוצבו בנמל באמצעות כמה טילים. התקיפה גרמה לשריפה". לאחר כשעה נמסר כי צוותי הכיבוי השתלטו על האש. לא דווח על נפגעים.

עוד דווח כי ההגנה האווירית הסורית הגיבה לתקיפה אווירית נגד הנמל, והטלוויזיה הממלכתית הסורית האשימה את "התוקפנות הישראלית" כמי שעומדת מאחורי המתקפה נגד אתרים איראניים באזור הנמל. 

כזכור, הפעם האחרונה בה דווח על תקיפה ישראלית בסוריה הייתה לפני כשבועיים, אז דיווחו כלי התקשורת בסוריה על תקיפה שהתבצעה במרכז מחוז חומס. עוד דווח כי היעד של התקיפה ככל הנראה הוא משלוח נשק שיועד לחיזבאללה. לפי התקשורת הסורית, ארבעה אנשים נהרגו בתקיפה שיוחסה לישראל, מהם שני אזרחים. עוד שבעה בני אדם נפצעו, בהם שישה חיילים ואזרח אחד. 

מוקדם יותר באותו חודש כלי תקשורת בסוריה דיווחו כי נשמעו פיצוצים באזור העיר טרטוס. על פי הדיווחים חיל האוויר תקף בסוריה באוזרים שונים בו זמנית, באזור חומס ובאזור נמל טרטוס. שבוע לפני כן, בתחילת חודש נובמבר, התקשורת הסורית האשימה את ישראל בתקיפה אווירית סמוך לדמשק שגרמה ל"נזק מהותי".