אייל לבנון, יו"ר ועד ההורים בתל אביב־יפו, שוחח היום (רביעי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב על חשיפת רדיו 103fm, לפיה תלמיד בבית ספר יוקרתי בעיר תקף מינית תלמידה בת 15 ולפי החשד תקף כנראה נערות נוספות, ועדכן כי "בבתי הספר הרלוונטיים מטפלים בכל הנושאים עם כל הצוותים".

לדבריו, "אנחנו כולנו בשוק מהפרשה שנחשפה. הנושא נמצא להבנתי בחקירת משטרה, וכרגע - רק לחבק את המשפחות, הנערות ולעזור להם עד כמה שאפשר".

לבנון אישר כי שמע על הסיפור לראשונה מהתקשורת, אך לא מתח ביקורת בשלב זה על כך: "אנחנו לא יודעים מתי הדברים אירעו והמשטרה כמובן לא תמסור פרטים. כשנדע אוכל לענות על השאלה הזו".

הוא סיפר על האווירה הקשה בקרב ההורים והתלמידים: "יש רחש בחש בתוך קבוצות הוואטסאפ. צריך להתייחס אליו אבל הוא לא הכי חשוב כרגע, אלא הנערות שנפגעו ותלמידי בתי הספר. לידיעתי, ניתנת המעטפת המלאה כולל שיחות עם התלמידים".

הוא הוסיף וסיפר: "אני מוטרד ולא רק בגלל הפרשה. אני מוטרד כי במשך שנה וחצי בערך ראינו איך מערכת החינוך בעל כורחה נעדרה פיזית מחיי בני הנוער ואנחנו מרגישים עכשיו את התוצאה. המערכת צריכה לתקן את מה שקרה".

"האחריות קיימת תמיד על כולנו, אבל הטלטלה הנפשית היא תוספת ואנחנו רואים את ההשפעה שלה. האחריות היא לתגבר את המערכות בעוד פסיכולוגים ובעוד כוחות כי זה שם - אי אפשר להתעלם מזה. צריכים לטפל בזה לפני שמחפשים מי אשם".