המגיש הוותיק, כריס וולאס, הודיע היום כי הוא עוזב את תוכנית הריאיונות הפוליטית של רשת פוקס אחרי 18 שנה ועובר לשירות הסטרימינג החדש של סי-אן-אן שיושק בשנה הבאה.

עם סיום המשדר היום של התוכנית "פוקס ניוז ביום ראשון", הפתיע וולאס את הצופים ואת עולם התקשורת האמריקאי כאשר הכריז כי הוא לא יגיש יותר את המשדר. "זו הפעם האחרונה, ואני אומר את זה בעצב רב, שאנחנו ניפגש ככה", אמר. "אני רוצה לנסות משהו חדש, ללכת מעבר לפוליטיקה לכל הדברים שאני מתעניין בהם. אני מוכן להרפתקה חדשה".

וולאס גם הודה למנהלי הרשת שנתנו לו חופש פעולה. "לפני 18 שנה, הבוסים פה בפוקס הבטיחו לי שהם לעולם לא יתערבו באורחים שסגרתי עמם או בשאלה ששאלתי והם שמרו על ההבטחה הזו", אמר. "הייתי חופשי לדווח כמיטב יכולתי, לכסות את הסיפורים שחשבתי שהם חשובים, לדרוש דין וחשבון ממנהיגי ארצנו. זה היה מסע נהדר".

זמן קצר לאחר מכן, הודיעה רשת סי-אן-אן כי וולאס מצטרף לשורותיה וישמש מגיש בשירות הסטרימינג סי-אן-אן פלוס שאמור לצאת לדרך בשנה הבאה. לפי הודעת הרשת, וולאס יגיש תוכנית יומית עם אנשים בכותרות בתחומי הפוליטיקה, עסקים, ספורט ותרבות וגם ינחה משדרים חיים. "אני מצפה לחירות החדשה ולגמישות שהסטרימינג מאפשר בריאיונות עם דמויות מפתח בנוף החדשותי, ולמצוא דרכים חדשות לספר סיפורים", אמר המגיש הוותיק.

וולאס (74) החל את הקריירה הטלוויזיונית שלו ככתב הבית הלבן של אן-בי-סי בשנת 1975 ולאחר מכן כמגיש תוכנית הלילה והתוכנית "פגוש את העיתונות". בשנת 1989, הוא עבר לאי-בי-סי והיה כתב של תוכנית הפריים טיים והגיש גם את חדשות הלילה, ובמהלך מלחמת המפרץ ב-1991 הוא שידר מתל אביב. בשנת 2003, עבר וואלס לפוקס והנחה את תוכנית הריאיונות של ימי ראשון.

וואלס גם היה המגיש בשני עימותים נשיאותיים - בין הילרי קלינטון לדונלד טראמפ ב-2016, במהלכו סירב טראמפ לענות לשאלות של וואלס אם יכיר בתוצאות הבחירות במקרה של הפסד, והעימות הראשון בין טראמפ לג'ו ביידן בשנה שעברה שהיה אחד הסוערים בתולדות העימותים.

בשנת 2018, ראיין וואלס את נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, ושאל אותו כיצד רבים מיריביו הפוליטיים מוצאים את מותם באופן פתאומי. "קודם כל, לכולנו יש המון יריבים פוליטיים", ענה פוטין. "אני משוכנע שגם לנשיא טראמפ יש המון. האם לא היו נשיאים שנרצחו בארה"ב? האם קנדי נרצח ברוסיה או בארה"ב? או מרטין לותר קינג?".