הטלטלות במשרד החינוך נמשכות: לאחר שמנכ"ל המשרד, יגאל סלוביק, עזב השבוע את תפקידו בעקבות עימותים וחילוקי דעות עם השרה יפעת שאשא-ביטון, כאשר ישנו קרב גרסאות האם הוא פוטר או התפטר, כעת בכיר נוסף הודיע על סיום תפקידו.

פרויקטור הקורונה של המשרד, יוגב נדב, שהיה אחראי על פרויקט החיסונים בבתי הספר, החליט לסיים את עבודתו, על רקע אותם חילוקי דעות בין שאשא ביטון וסלוביק. יוגב הועסק דרך חברה חיצונית ואינו נחשב לעובד המשרד.

כזכור, שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא-ביטון פרסמה אמש את הסיבות, אשר לטענתה, הובילו לפיטוריו של מנכ"ל משרד החינוך יגאל סלוביק: "המחלוקת בינינו הייתה על אופן תפקודו, התנהלותו ואי עמידה ביעדים שהצבתי למערכת החינוך. מעבר לכך לא אוסיף. אין כל קשר בין פיטוריו לנושא הקורונה".

בהודעתה, שאשא-ביטון טענה כי מפאת כבודו, לא רצתה לקיים דיון בפומבי על נושא הפיטורין, אך עקב "ההשמצות השקריות", בחרה לפרסם את הודעתה. כאמור, לדבריה לנושא הקורונה לא היה קשר לסיום העסקתו של סלוביק: "לזכותו יאמר  כי תחום זה נוהל על ידו בצורה מיטבית, הוא ייצג את המשרד בדיונים השונים וניתן לו ולצוות המשרד גיבוי מלא מצידי.   משרד החינוך מחוייב ליישם את מלוא החלטות הממשלה וקבינט הקורונה באופן הנכון והמקצועי ביותר".

"אין שופטים אדם בשעת צערו, אך התנהלותו מוכיחה כי אינו ראוי להיות איש אמון. לא נותר לי אלא להצטער על הסגנון ולאחל למר סלוביק הצלחה בהמשך הדרך", סיכמה השרה.