בעקבות מזג האוויר הקר שפוקד את המדינה בימים האחרונים, התייחס היום (ראשון) נתן זהבי ב-103FM לאירועים שונים בהם מבוגרים וקשישים נפגעו ממכות קור ומתו כתוצאה מהיפותרמיה. אתמול גבר כבן 40 נמצא שוכב מחוסר הכרה על ספסל בנווה שאנן בתל אביב כשהוא סובל מסימני היפותרמיה ובגדיו ספוגים מהגשם. 

בפתח דבריו אמר זהבי: "בסוף השבוע נמצאה קשישה בת 87 בדירתה כשהיא מחוסרת הכרה לאחר שסבלה ממכת קור. ביקשנו מבית החולים "שערי צדק" לדעת מה מצבה, ועד עכשיו לא קיבלנו תשובה. בערד נמצא גבר בן 89 ללא הכרה בדירתו, גם הוא עם סימני מכת קור - ניסינו לבדוק בבית החולים "סורוקה" מה מצבו, והם בכלל לא ידעו שהיה מקרה כזה. בתחנה המרכזית הישנה בדרום תל אביב נמצא על ספסל בן 52 ללא רוח חיים - בגדיו היו ספוגים במים, ומותו נקבע על פי סימני מכת קור".

בהמשך אמר: "ארץ הקודש, עם סגולה, מדינת היהודים 2021. אנשים מתים מקור, חלקם בודדים על ספסל וחלקם בודדים בדירתם", וביקש לשאול מדוע לא מתייחסים לנתונים המדאיגים האלה בתוכניות הרדיו והטלוויזיה: "הכתבים הזריזים של התקשורת הישראלית ובעלי התוכניות - מה שמעניין את התחת שלהם זה סקר המנדטים על ניר ברקת וביבי, מי יהיה ראשון ומה יקרה אם זה לא ילך".

"זה מה שמעניין אותם, פופוליזם זול. אין שום קשר בינם לבין עיתונאות. מדברים על סופה בשם כרמל, מה יהיה בסופה הזאת וכמה ימותו בדירות שלהם, בחדר כזה או ספסל בשדרה, מי יעיף עליהם מבט או למי יהיה אכפת. מי יתקשר למד"א ויגיד ששוכב פה אדם מת", הוסיף.

בסיום פנה זהבי לראש הממשלה בנט, ואמר: "זו מדינה שדואגת לאזרחיה? מדינה חברתית? שר הרווחה יודע בכלל מהדברים האלה? ומי זה בכלל שר הרווחה? האם ראש הממשלה יודע? האם יש לו חמ"ל שבודק מה קורה עם קשישים חולים, רעבים, מתים מקור? מר בנט, בטוח אתה יודע מה המחירים של נופש במלדיביים, אבל בטוח אתה לא יודע את מחיר הלחם בארץ", סיכם.