מסיבות השנה האזרחית החדשה עוד רגע כאן, מה שאומר שנשים רבות מחפשות אחר פתרונות מהירים שייגרמו להן להיראות קורנות. במרכזי רונית רפאל - מדע היופי למשל מציעים את "טיפול סינדרלה" שיזור לכן להיראות ולהרגיש נוצצות לקראת נשיקת חצות. 

טיפולי האנטי אייג'ינג שמוצעים במכוני היופי, במרכזים הקוסמטיים ואצל הקוסמטיקאיות זוכים בכל פעם מחדש לעדכוני גרסה. בכל טיפול נזכה לקבל חומרים פעילים חדשים או נערוך היכרות עם טכנולוגיות מתקדמות חדשות שיעשו פלאים לעור הפנים.

במרכזי רונית רפאל – מדע היופי משיקים את טיפול אנטי אייג'ינג חדש - ACTIVE GLOW. מדובר בטיפול אנטי פיגמנטציה המחייה וממריץ את העור ומעניק לו מראה קורן וזוהר. הטיפול משלב שימוש בשתי טכנולוגיות פורצות דרך ובמוצרי המותג.

צוות המחקר והפיתוח ברונית רפאל בראשותו של פרופ' פאולו ג'קומוני מומחה בעל שם עולמי בתחום הדרמקוסמטיקס פיתח אמפולה מיוחדת Power Oxy Lift Caviar המבוססת על שתי תרכובת: האחת מבוססת על תמציות קוויאר, ומסייעת בהצערת מראה עור הפנים, תוך יצירת אפקט הרמה ומזעור פגמים. 

התרכובת השנייה ה - LEC40 מכילה מרכיבים טבעיים חיוניים בהם לציטין, אומגה 3 ורטינול. מרכיבים אלה נמצאים באופן טבעי בעור צעיר ונוכחותם בעור הולכת ופוחת עם הגיל. לא ניתן להחדיר אותם לעור באמצעות קרמים רגילים והטכנולוגיות השונות מסייעות בכך.

טיפול ACTIVE GLOW במרכזי רונית רפאל (צילום: אור זהבי)
טיפול ACTIVE GLOW במרכזי רונית רפאל (צילום: אור זהבי)

דגמתי את טיפול ה- ACTIVE GLOW וגיליתי שמדובר בתהליך שנמשך כשעה. את הזמן הממושך לא הרגשתי עובר, תודות לטיפול מסור, מקצועי ונעים של סטפני שדאגה לענות במקצועיות על כל שאלה, להסביר מה השלב הבא בטיפול ומה תפקידו של כל אחד מהמכשירים והתכשירים שטיילו לי על הפרצוף.

בין שלל הגדג'טים שערכו לי איתם היכרות גיליתי מכשיר לייזר ומכשיר חמצן שהיה קצת מלחיץ אבל למדתי להתיידד איתו די מהר. במהלך הטיפול נסחפתי במערבולת של תחושות. לעתים היה נעים ומלטף – בעיקר שמרחו חומרי הזנה ולחות. לעיתים היה מעקצץ וקר – בכל זאת מדובר כאן באקדחי לייזר, חומצות שהפגינו נוכחות וצינורית שיורה חמצן.

בסיומו של הטיפול הרגשתי שעור הפנים קיבל את כל מה שהוא צריך. לשמחתי החומרים נספגו במהירות בעור ולא סבלתי מתחושה דביקה ומעיקה. העור לא היה אדמומי והמראה שהתקבל היה זוהר, קורן ומלא חיים גם כמה ימים לאחר הטיפול.

אורך הטיפול: כ-60 דקות.

מחיר: החל מ-1,490 שקלים.

DESHELI (צילום: יח''צ)
DESHELI (צילום: יח''צ)

טיפול סקין טייטנינג

טיפולי הזהב מוכרים היטב לנשים ברחבי העולם כטרנד קוסמטי חם ביותר בשנים האחרונות. הצבע המבוקש והיוקרתי מכולם כבר לא מגיע רק בצורה של תכשיטים ופריטי לבוש, או אפילו עיטור לאוכל גורמה, אלא כפינוק של ממש לעור. כל אחת רוצה להרגיש כמו באגדה על קליאופטרה, וגם יכולה. לא מעט קוסמטיקאיות וחברות מסחריות משתמשות בזהב בטיפולי עור ופנים, ייצור קרמים ועוד, אז רגע לפני תחילת 2022, הגיע הזמן שלכן להתחדש בטיפול זהב. אין דרך טובה מזה להגיע ולבצע טיפול זהב.

טיפול היופי, "סקין טייטנינג", במרכז " "DESHELIמחדיר לעור לחות ומשלב ויטמינים, מינרלים ופפטידים. מדובר בטיפול זוהר, הזנה ומיצוק. הוא כולל עיסוי מפנק פנים צוואר ודקולטה בחומרים חיוניים לעור וכן במסכת זהב שנותנת ברק אמיתי וטהור לעור. היתרון של מסכת הזהב הוא שהיא נמרחת בקלות על העור, מחממת אותו ומסייעת להזרמת דם, ובכך מטפלת בעור וממצקת את העור. לקראת ערב השנה החדשה – לפני היציאה למסיבות השוות או אפילו למפגש ביתי עם חברים, בואי להרגיש הכי זוהרת שאפשר.

 הטיפול מתבצע במרכז DESHELI

אורך הטיפול: כ-45 דקות.

מחיר: 500 שקל.