כבר כמה ימים שברחבי הארץ מתכוננים לקראת סופת הרוחות וגשמים חזקים, שזכתה לכינוי "כרמל". מסעדות נסגרו, העיריות נערכו בתשתיות ותושבים נקראו להישאר בביתם ולחכות שתחלוף. אנחנו כבר למעלה מיממה אל תוך "הסופה", ואזרחי ישראל נותרו מבולבלים: "איזה קטע שמדובר בסך הכל בחורף?". 

ברחבי הרשתות החברתיות החלו לצוף (כמעט כמו הרכבים בשלוליות) אין ספור בדיחות על מזג האוויר, שהוא אמנם חורפי לכל הדעות – אבל מכאן ועד סופה יש עוד דרך ארוכה. מעבר לכל ההתעסקות בנזקי סופת "כרמל", יש גם מי שמצא לנכון לעקוץ עוד קצת את המדינה, הממשלה ואיך לא את ראש הממשלה נפתלי בנט. 

באחד הפוסטים שהועלו לטוויטר נכתב בהומור: "הסופה כרמל לבנתיים לא עומדת בהבטחות שלה, החזאים שוקלים לשנות את שמה לבנט". בעוד אחר העדיף להתייחס אל שר החוץ שלנו וצחק: " יאיר לפיד בתגובה לסופה כרמל: אני לא אוהב את זה, בממשלה הבאה שאקים לא יהיו סופות". בדיחה נוספת שקשה היה להתעלם ממנה התייחסה לבחירת השם של הסופה, בהקשר למחדל האלימות בגני ילדים: " מחר מגיעה אלינו הסופה 'כרמל', אם היא תהפוך להוריקן הרסני שמה יעודכן לסופת 'כרמל מעודה'". אם אהבתם את העקיצות השנונות האלו - כדאי שתמשיכו לגלול כי ריכזנו עבורכם עוד כמה פוסטים שנונים: