רצף הפיגועים ממשיך: ניסיון פיגוע דריסה התרחש הערב (שלישי) סמוך ליישוב עינב שבשומרון. דובר צה"ל עדכן כי אין נפגעים לכוחותינו, וכי המחבל נורה ונהרג. עוד עודכן כי המחבל האיץ את רכבו כשנסע לעבר לוחמי צה"ל בסמוך לעמדה צבאית, ואלה פתחו בירי לעברו ונטרלו אותו. במהלך ניסיון הדריסה התנגש המחבל עם רכבו בג'יפ צבאי שעמד בסמוך לעמדה, וכתוצאה מכך שני הרכבים עלו באש. אין נפגעים לכוחותינו.

גופת החשוד נמצאה בתוך אחד הרכבים. רס"ר גולן גבאי מפקד צוות הכיבוי: "כשהגענו למקום זיהינו שני רכבים העולים באש מתחת לפילבוקס צבאי. מיד החלנו בפעולות כיבוי של הרכבים, ומניעת התפשטות השריפה. עם סיום פעולות הכיבוי זיהינו בתוך אחד הרכבים גופת אדם חרוכה ללא רוח חיים". נבדקת הסיבה מדוע הרכב החל להתלקח לאחר הפיגוע, דבר שגרם להצתה גם של הרכב הצבאי.

ניסיון פיגוע דריסה בשומרון (צילום: TPS)

ניסיון פיגוע דריסה בשומרון (צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה לישראל מחוז יו''ש)
ניסיון פיגוע דריסה בשומרון (צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה לישראל מחוז יו''ש)

בתקופה האחרונה התרחשו מספר פיגועים, האחרון שבהם רק ביום חמישי בערב, במסגרתו בוצע ירי לעבר רכב בו נסעו צעירים ישראלים, כולם תלמידי ישיבה. הירי בוצע ככל הנראה ממארב בצד הציר ביציאה מחומש לכיוון שבי שומרון, כאשר אחריו המשיכו השלושה בנסיעה עד צומת סבסטיה, שם דיווחו על האירוע. כוחות משטרה גדולים ממחוז ש"י ומסוק משטרתי ביחד עם כוחות גדולים של צה"ל ניסו להתחקות אחר היורים, שנמלטו מהמקום. 

נהג הרכב שנפצע בפיגוע, נריה פלדמן, סיםר לאחר מכן כי בעת שהם יצאו ממאחז חומש בדרכם לשבי שומרון, נפתחה לעברם אש: "ראינו הבזקים, זה היה צרור מתמשך, לא עצרתי, המשכתי בנסיעה עם צמיגים מנוקבים מהיריות עד שהגעתי לצומת. בדרך דיווחתי על הירי למשטרה".