סקר מנדטים שפורסם הערב (שלישי) בחדשות 13 לרגל חצי שנה לכינון הממשלה העלה כי אילו הבחירות היו נערכות היום, מפלגת הליכוד הייתה נחלשת מעט אך עדיין נשארת המפלגה הראשונה בגודלה ומפלגת יש עתיד שומרת על יציבות ועל תואר המפלגה השנייה בגודלה, בעוד מפלגתו של ראש הממשלה נפתלי בנט מפתיעה עם זינוק במספר המנדטים לאחר חודשים רבים של דשדוש. 

"לא יסלחו לו על כך": נתניהו במסר מאיים לכ"ץ

מתוצאות הסקר עלה כי מפלגת הליכוד הייתה מקבלת 33 מנדטים - ירידה של שלושה מנדטים לעומת הסקר הקודם של הערוץ, אז קיבלה 36, בעוד מפלגת יש עתיד הייתה מקבלת 19 מנדטים לעומת 20 בסקר הקודם. 

באופן מפתיע, המפלגה השלישית בגודלה היא דווקא מפלגת ימינה, שהייתה זוכה לתשעה מנדטים לעומת שישה במרבית הסקרים הקודמים. כחול לבן מקבלת שמונה מנדטים, כמו ש"ס, ואילו יהדות התורה והציונות הדתית מקבלות 7 מנדטים כל אחת. 

מפלגה שנחלשה משמעותית ביחס לסקר הקודם היא מפלגת העבודה, שהייתה מקבלת שישה מנדטים בלבד לעומת 10 בסקר הקודם. אחריה נמצאת מפלגת ישראל ביתנו עם חמישה מנדטים, כמו גם רע"ם והרשימה המשותפת. סוגרות את הרשימה תקווה חדשה, שבניגוד לסקרים אחרים עוברת הפעם את אחוז החסימה, ומרצ - עם ארבעה מנדטים כל אחת.

מפת הגושים: ממשלת השינוי - 60 מנדטים, גוש נתניהו - 55 מנדטים, הרשימה המשותפת - חמישה מנדטים.