אורל-בי משיק בישראל את הטכנולוגיה המהפכנית ביותר שלו "מברשת השיניים החשמלית המתקדמת ביותר של המותג"  Oral-B iO. מברשת השיניים החדשה והטכנולוגית ביותר עד היום כוללת תצוגה אינטראקטיבית המאפשרת ניווט קל בתכונות המברשת והתאמה אישית: אימו'גי מסביר פנים כמו סמיילי פרצוף עצוב ועוד בחירת מצבי צחצוח, הגדרות שפה ותזכורות להחלפת ראש המברשת, חיישן לחץ שמנחה את המשתמשים להפעיל לחץ ניקוי מיטבי ומזהיר מפני לחץ יתר על השיניים, מטען מגנטי וטיימר חזותי המספק הנחיות מותאמות אישית למשתמשים במטרה להגיע לניקיון הטוב ביותר שלהם. בנוסף, אפליקציית Oral-B החדשה מספקת גרפיקה תלת ממדית וטכנולוגיית זיהוי צחצוח עם בינה מלאכותית, המזהה את כל האזורים בפה ומנחה את המשתמשים להשלמת 100 אחוז משטח הצחצוח.
מחיר מומלץ: 1200 שקלים. 

מיני קולקציה JOY OF LIGHT: ערכת היילייטרים עם חלקיקי פנינה בוהקים ושלושה גוונים חדשים שמצטרפים לסדרת הגלוסים המיתולוגית CRYSTAL LIGHTS. ג'ייד.
מחיר מומלץ: 159.90-79 שקלים.

רשת SACARA משיקה: קולקציית מפיצי ריח פרימיום בניחוחות חדשים ומרעננים לבישום חללי הבית והטקסטיל. הקולקציה מאופיינת בבקבוקים במראה מהודר ומתאימה מאוד גם כמתנה.
טווח מחירים: 49.90-25 שקלים.

סדרת INTENSE REPAIR כוללת קרם לחות משקם לעור יבש במיוחד וקרם לחות לגוף לעור יבש ומחוספס. המוצרים החדשים מגנים ומזינים את העור, ומעניקים לו לחות, למראה עור בריא, נעים ורך. ניוטרוג'ינה.
מחיר מומלץ: 36.60 שקלים.

מארז מוצרים מסדרת Gensis Age Control- סדרת אנטי-אייג'ינג לטיפול ולחימה בסימני הזמן למראה עור בריא וצעיר יותר. המארז כולל קרם יום וקרם לילה משקמים לעור הפנים וסרום שמנים משקם. את המארז ניתן להשיג ברשת סופר פארם. החל מה-30 בדצמבר ועד ה-26 בינואר, יימכר המארז במחיר מיוחד בתקופה זו של 199 שקלים. ד"ר פישר.

לכבוד החורף רשת רהיטי הילדים עצמל'ה מרחיבה את קולקציית הכריות והשטיחים ומציעה מגוון מוצרים המתאימים לעיצוב חורפי של הבית. הרשת משיקה עיצובים חדשים של כריות מודפסות במגוון צבעים ודגמים כך שיתאימו לכל סגנון וישתלבו היטב באופי הייחודי של כל חדר.
מחיר מומלץ: 39 שקלים.

מותג הטיפוח Crêma משיק דיאודורנט רול און וקרם ידיים בניחוח וניל ופלפל וורוד. הסדרה כוללת חמישה מוצרים: קרם גוף, תחליב רחצה, סבון ידיים, קרם ידיים ודאודורנט רול און.
מחיר מומלץ: 12.90-9.90 שקלים. 

חברת ההלבשה התחתונה FEMINA מציגה קולקציית נעלי בית טרנדית ואופנתית בהשראת המראה הטבעי והנינוח, הלא מתאמץ והנשי. הקולקציה מתאפיינת בצבעוניות רכה וחמימה. כמו כן היא רחבה ומגוונת החל מנעלי בית עם פרווה עשירה, קטיפה, פרוות קצוצות ועוד.
טווח מחירים: 99.90-69.90 שקלים.

SABON משיק לקראת החורף את ערכת Winter care kit, אשר מיועדת לטיפול וטיפוח של הגוף והשיער בימים הקרים. הערכה כוללת שמן לגוף ולשיער, קרם ידיים ופילינג וקרם לחות משקם לגוף בניחוחות פטשולי, לבנדר ווניל.
מחיר מומלץ: 386-269 שקלים.

היישר מניו יורק: גלוסי פופס הוא השילוב המושלם של באלם וגלוס לשפתיים. המוצר מגיע במגוון ניחוחות וצבעים ומעוצב כסוכריה על מקל. ניתן להשיג בסופר פארם.
מחיר מומלץ: 49.90 שקלים.