במערכות יחסים בני הזוג אמורים להיות מסוגלים לסמוך אחד על השנייה או לתת אמון במי שעומד מולם – גם אם הם מבלים בנפרד. משתמשת טיקטוק אחת חשפה בעמוד שלה את הדרך בה גילתה שבן זוגה בגד בה במהלך חופשה עם חברים. תסתכלו על התמונה ותנסו לגלות: מה הפיל את הגבר הבוגד?  

האם תוכלו לזהות מה חשף את הגבר הבוגד? (צילום: טיקטוק)

פטרה, שמכונה באפליקציה @pets.hendrikse, שיתפה סרטון בו היא חשפה תמונה שאמנם ממבט ראשון נראית תמימה לחלוטין, אך המבט השני מסגיר את האמת. בתמונה אפשר לראות את בן הזוג שוכב במיטה בזמן שאחד מחבריו צילם אותו ושלח לבת הזוג כדי להוריד את סף הדאגה: "הוא בסדר", כתב החבר – מבלי לדעת שהפיל את חברו הטוב בפח. 

כשפטרה עשתה זום על התמונה אפשר היה להבחין בפריט אחד ספציפי שהותיר אותה המומה. לצד הגבר היה על המיטה קונדום משומש, שככל הנראה היה שייך לבן הזוג הבוגד. על הסרטון פטרה כתבה: "קיבלתי תמונה מהבסטי של האקס שלי בזמן שהם בטיול בנים" – וכמובן שהמילה אקס יכולה להעיד כי השניים כבר נפרדו אחרי שהגבר נתפס. צפו בהסבר של פטרה על התקרית: 

@pets.hendrikse

Reply to @puglovr24

♬ original sound - petra

התיעוד הוויראלי הצליח להטריף את הרשת וצבר לא פחות מ-14 מיליון צפיות של הגולשים, שנותרו מבולבלים לגמרי מהמצב. "אני ממש כועסת על בן הזוג אפילו שאין לי אחד כזה", כתבה אחת הגולשות, בעוד אחר הוסיף: "הוא בעצם כל כך עצלן שהוא פשוט זרק את זה על המילה במקום לזבל. התחמקת מכדור". בסרטון המשך פטרה הסבירה כי היא תחילה הסכימה לקבל את סליחתו של בן זוגה, אך מהר מאוד התעשתה והחליטה להיפרד ממנו.