תושבי כפר נידח באזור בקראבי שבתאילנד נחרדו למצוא במעמקי היער תינוקת שננטשה על ידי הוריה. הילודה, שהייתה על פי ההערכות בת יומיים בלבד, נמצאה כשהיא שוכבת על שני עלי בננה שמפרידים בינה לבין האדמה הקרה. תנאי השטח הקשים בהם שרדה התינוקת כללו מזג אוויר גשום, חרקים שטיפסו על עורה וזוחלים פילסו את דרכם לפניה. צפו בתיעוד מציאת הפעוטה ביער:

תינוקת נטושה נמצאה ביער כשהיא מכוסה חרקים ותולעים (צילום: רויטרס)

כשתושבי המקום שמעו קול בכי בוקע בין העצים הם נכנסו פנימה ומצאו את התינוקת הקטנטנה חסרת אונים. רשויות ההצלה והמשטרה המקומית הוזעקו מיד למקום, הפרמדיקים עטפו אותה בשמיכה ולקחו אותה באמצעות אלונקה אל בית החולים הסמוך. על פי הדיווחים, התינוקת נמצאה כשהיא סובלת מהתייבשות אחרי שני לילות בהם בילתה ביער.  

המומחים והמקומיים הסבירו לתקשורת כי היא ניצלה בנס, כיוון שהתגלתה באזור בו יש בעלי חיים ונחשים שהיו יכולים להוות סכנה לחייה. בימים אלו המשטרה מחפשת אחר אמה של הילדה, אך הסבירה כי יהיה קשה להתחקות אחר עקבותיה. בראיון לאתר החדשות Daily Mail הקולונל המשטרתי, פראסיט יודתונג, הסביר: "כשמצאנו אותה היו תולעים וחרקים על גופה והיא לגמרי יכלה למות. מי שנטש את התינוק ידע את ההשלכות של זה". 

כמו כן, דווח כי התינוקת שוהה בימים אלו בבית החולים קאו פאנום, שם יערך מעקב אחר בריאותה. סביר להניח כי בתום הטיפול התינוקת תועבר לבית יתומים, בתקווה שתמצא עבורה משפחת אומנה.