ניחוח שנה חדשה
בית האופנה והבישום קרולינה הררה מציע בושם יוקרתי לאישה - Good Girl Supreme, כמחווה לדואליות ולניגודיות, היין והיאנג והילדה הטובה שמפירה את הכללים. הניחוח מורכב מפרחי יסמין לבנים שפוגשים בשעועית טונקה מסתורית ופירות יער שחורים, אשר יחד יוצרים הרמוניה מושלמת לניחוח נשי, חושני ועוצמתי. המחיר המומלץ לצרכן: 350 שקל ל־50 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק המובילות.

מסכת פנינים למראה זוהר מבית POLA  (צילום: סשה סטודיו)
מסכת פנינים למראה זוהר מבית POLA (צילום: סשה סטודיו)

מסיכת פנינה
לטיפול זוהר מבית POLA. מומלץ למראה עור אקסטרה זוהר, באמצעות ערבוב עם קרם הלחות למריחה אחידה על עור הפנים, ללא שטיפה. הפנינה תעניק מראה מנצח מלא גלואו רגע לפני שהשעון יראה חצות. המחיר: 400 שקל. ניתן להשיג בקליניקה או לרכוש באתר של פולה בליק polablick.com

ליראק פריז מארז זהב פרימיום אבסולוט אנטיאייג'ינג 900 שח במקום 1200 שקלים (צילום: אסף לוי)
ליראק פריז מארז זהב פרימיום אבסולוט אנטיאייג'ינג 900 שח במקום 1200 שקלים (צילום: אסף לוי)

ליראק פריז
מארז הזהב "פרימיום אבסולוט אנטי אייג'ינג" כולל סרום לה קיור לשיקום מהיר של העור ולמראה זוהר, קרם לחות לבחירה, קרם לחות משי או קרם לחות וולפטוס לטיפול בקמטים עמוקים ופגמי עור, לוויסות הלחות, להשבת האלסטיות ולצמצום הנקבוביות.
לרגל הסילבסטר והשנה החדשה המותג מציע מבצע ייחודי של 25% הנחה. המחיר: 900 שקל במקום 1,200 שקל. המבצע בתוקף עד 31 בדצמבר. ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז באתר ליראק ישראל: lierac.co.il

טבעת גלורי זהב 14 קארט ויהלומים תכשיטי צבאן  (צילום: תמר גולן)
טבעת גלורי זהב 14 קארט ויהלומים תכשיטי צבאן (צילום: תמר גולן)

רשת תכשיטי צבאן
מציגה קולקציה אלגנטית. עיצוב התכשיטים מבוסס על קווים נקיים ומוקפדים, שזורים ביהלומים לבנים ושחורים ואבני חן בכחול ספיר וזהב אדום למראה אצילי. פריטי הקולקציה עשויים זהב לבן, זהב אדום או צהוב ומשלבים אלמנטים כמו פנינים, יהלומים, פרחים, לבבות ואבני חן. בין הפריטים מצאנו את SIMON, טבעת זהב צהוב משובצת יהלומים. המחיר: 2,590 שקל. ניתן להשיג בחנויות הרשת ובסניפי משביר נבחרים.

il makiage - צליית gemstone - 139 שקלים (צילום: מוטי פישביין)
il makiage - צליית gemstone - 139 שקלים (צילום: מוטי פישביין)

חברת האיפור IL MAKIAGE
משיקה קולקציה חדשה של צלליות בהשראת אבני חן GEMSTONE, בעלות מרקם קרמי חדשני בגימור מטאלי או מט, היוצרות מראה אחיד ועשיר. כמו אבני החן בטבע, קשת הגוונים הרחבה בסדרה מורכבת מגוני מט עמוקים ומגוונים מטאליים. המרקם הייחודי והנעים למריחה מתקבע במהירות ונותר עמיד ומלא חיים לאורך זמן. המחיר 139 שקל.
ניתן להשיג בכל סניפי IL MAKIAGE ברחבי הארץ ובאתר:
https://www.ilmakiage.co.il

קולקציית הולידי גו מלון לונדון (צילום: יח''צ חו''ל)
קולקציית הולידי גו מלון לונדון (צילום: יח''צ חו''ל)

ג'ו מלון לונדון
ניחוח קוסמי לשנה החדשה: Starlit Mandarin & Honey Cologne, בניחוח הדרי אלגנטי של מנדרין סוער בשילוב תווים מתוקים של דבש עטוף באבקה חמימה של קומרין. הבושם מושק במהדורה מוגבלת לשנה החדשה. מחיר: 560 שקל ל־100 מ"ל. ניתן להשיג ברשת חנויות המותג ג'ו מלון או באתר האונליין.

pandora תכשיטי פנדורה (צילום: יח''צ חו''ל)
pandora תכשיטי פנדורה (צילום: יח''צ חו''ל)

כל הנוצץ
תכשיטי Pandora משיקים קולקציית חורף חדשה עם מגוון פריטים בעלי חיתוכי זרקונים וקריסטלים קלאסיים המשובצים יחד בצורה מעניינת ובצבעוניות עמוקה. טווח המחירים: 139־335 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות Pandora, בחנות האונליין ובחנויות התכשיטים המובחרות.

צללית נוזלית ביוטיקייר מחיר 4.90 שקלים (צילום: יח''צ)
צללית נוזלית ביוטיקייר מחיר 4.90 שקלים (צילום: יח''צ)

צבע הכסף
רשת חנויות הקוסמטיקה ביוטיקייר מציעה מגוון פריטים נוצצים שיהפכו את האווירה לנוצצת וישאירו שובל של גלאם. בין המוצרים מצאנו את FIXX - צללית נוזלית מבריקה בגוון זהב נוצץ למראה עשיר בפיגמנט וזוהר לאיפור העיניים, השפתיים והגוף. הצלליות מתקבעות במהירות ובעלות עמידות גבוהה. המחיר: 4.9 שקלים. את מוצרי ביוטיקייר ניתן להשיג בחנויות הרשת ובאתר ביוטיקייר
 www.beautycare.co.il

מסכת זהב havazingboim (צילום: יח''צ)
מסכת זהב havazingboim (צילום: יח''צ)

מסיכת זהב מחממת
מבית חוה זינגבוים. מדובר במסיכה רכה הניתנת לעיסוי, מחממת את העור בעדינות, ממריצה את מחזור הדם ומעניקה מראה זוהר. מסיכת הזהב בעלת רכיבים עוצמתיים: ויטמין C, ויטמין E, תמצית שמן זרעי ענבים ועוד, והיא מתחממת במגע עם העור. המחיר: 367 שקל ל־100 מ"ל. ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות בשיטת חוה זינגבוים. את רשימת הקוסמטיקאיות המלאה תמצאו באתר המותג.

קולקציית שפתיים אליוף תכשיטים  (צילום: אורי לבני)
קולקציית שפתיים אליוף תכשיטים (צילום: אורי לבני)

אליוף תכשיטים
משיקים את קולקציית השפתיים לכבוד מנהג הנשיקה בחצות. הקולקציה כוללת טבעות, צמידים ושרשראות עשויים זהב צהוב, זהב ורוד וזהב לבן בעיצוב אלגנטי ויוקרתי של שפתיים עשויות אבני חן ויהלומים. האחים אליוף משתמשים במוטיב השפתיים כסמל אופנה, המסמל תשוקה, נשיות, פיתוי, וכמובן כוח ועוצמה. קולקציית השפתיים כוללת טבעת, צמיד ושרשרת. המחירים: 5,950־7,980 שקל. ניתן להשיג באליוף תכשיטים.
לפרטים: alayof.com

mac 114 pigment oldgold (צילום: יח''צ חו''ל)
mac 114 pigment oldgold (צילום: יח''צ חו''ל)

מותג האיפור הבינלאומי MAC
משיק את PIGMENT, צבע זהב מרוכז בתפזורת לנגיעת גוון עדינה או אפקט צבע אינטנסיבי. פיגמנטים הם צבע מרוכז בתפזורת המכיל חומרים שמסייעים להיצמדותו לעור. יצירת נגיעת גוון עדינה או אפקט צבע אינטנסיבי באזורים על פי בחירה וטעם אישי, הם קלים לטשטוש ונמכרים לפי משקל. המחיר: 114 שקל. להשיג בחנויות הרשת או באתר האונליין של המותג.

ג'ייד מסכת זהב מסדרת revivalist 89.90 שקלים (צילום: יח''צ)
ג'ייד מסכת זהב מסדרת revivalist 89.90 שקלים (צילום: יח''צ)

יופי של מסיכה
מותג היופי GA-DE משיק מסיכת אבקת פנינים חדשה בסדרת REVIVALIST - מסיכת יופי מתקלפת בגוון זהב משולבת באבקת פנינים, מינרלים וחומצות אמינו חיוניות להענקת מראה מואר וזוהר לכל סוגי העור. המסיכה בעלת ניחוח עדין ומרקם ג'ל ויוצרת אפקט מיידי של החזרת אור וזוהר קורן לעור הפנים. מחיר מומלץ לצרכן: 90 שקל. את מוצרי המותג GA-DE ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתמרוקיות ובחנות האונליין

מותג האיפור NARS צללית פיגמנט (צילום: יח''צ חו''ל)
מותג האיפור NARS צללית פיגמנט (צילום: יח''צ חו''ל)

מותג האיפור NARS
מציע צללית זהב RIO DE LA PLATA בפורמולה חדשנית המעניקה לפיגמנטים צבע עוצמתי ועשיר במשיכה אחת. בסדרת הצלליות ניתן למצוא מבחר גוונים, מבסיס בגימור מט ומרקם חמאתי או סאטן זוהר, עד גוונים צבעוניים באפקט מטאלי. פורמולות הצלליות של NARS קלות משקל ומאפשרות הנחה בשכבות על העפעף. המחיר לצרכן: 95 שקל. ניתן להשיג בחנויות המותג בקניון רמת אביב וגרנד קניון בחיפה.

luxe_precious_metal בובי בראון (צילום: יח''צ)
luxe_precious_metal בובי בראון (צילום: יח''צ)

מותג האיפור והקוסמטיקה בובי בראון
משיק פלטה של 8 צלליות אבקה היברידיות מטאליות במרקם קרם פודרה - METALS EYE SHADOW PALETTE LUXE PRECIOUS. הפורמולה גדושת הפיגמנטים משלבת את היתרונות של פודרה וקרם בצללית אחת ומעניקה צלליות ברמה אחרת. התוצאה: ברק קליל, מרקם חלק וקרמי, באריזה חגיגית בהשראת הקסם והאנרגיה של ניו יורק בתקופת החגים. המחיר: 280 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות בובי בראון או באתר האונליין.

בושם ciel גל גונן  (צילום: קית גלסמן)
בושם ciel גל גונן (צילום: קית גלסמן)

מותג הקוסמטיקה גל גונן
 משיק בושם חדש בהשראת הנשיקה הראשונה - CIEL (קיצור של CIELO, שמיים בספרדית), מים, אוויר, אדמה ואש, שבהשראתם נוצר הבושם עם אלמנטים מהטבע. ריחו של הבושם מזכיר חופש, נשיקה ראשונה, אהבה טהורה, ילדות ובגרות. הניחוח שלו פירותי עם נגיעות מתוק, סקסי ומתחכם. מחיר השקה: 339 שקל (במקום 399 שקל). ניתן להשיג: באתרwww.galgonen.com ובסופר־פארם אונליין.