חשיפת "פרשת הרומן החשאי של ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן" הכתה גלים והובילה גם לעימות ברשת הטוויטר בין חושף הפרשה, העיתונאי רביב דרוקר, לבין איש התקשורת, שמעון ריקלין. 

ריקלין פרסם בחשבון הטוויטר: "הערב נפרסם בתוכנית שלי: הסיפור על יוסי כהן הוצע לכלי תקשורת שונים, כולל קשת 12 לפני שהוצע ל13, אך הם סרבו בטענה שמדובר בחומר צהוב ורכילותי ושהם לא עוסקים בכך. היחיד שהסכים לפרסם את החומר זה רביב דרוקר. אתם כבר יודעים למה". 

בתגובה, השיב לו דרוקר בחריפות וכתב: "זה שקר גס ומציע לך לחזור ממנו. קשת וערוצי תקשורת אחרים ניהלו מסע חיזורים מאוד ממושך ועקשני אחרי שיקר, הן המהדורה והן 'עובדה'". ריקלין הגיב ורשם: "רביב בניגוד אליך אני לא מפרסם רכילות. בניגוד אליך אני לא מנסה לחסל אוייבים פוליטיים דרך חדר המיטות". השניים המשיכו להתווכח כשדרוקר איים לתבוע את כתב חדשות 14, וזה השיב "ניסיונות ההשתקה שלך לא מפחידים אותי. תתבע". 

בהמשך, התערב ח"כ מהליכוד, יואב קיש, בוויכוח וכתב כי "בוויכוח בין ריקלין לדרוקר ברור לי שריקלין הוא דובר האמת והצודק. בכלל, אם דרוקר 'מחפש' אותך אתה כנראה עושה משהו נכון". דרוקר הגיב וכתב: "מוכן להסיר את החסינות על ההצהרה הזאת וניפגש בבית משפט על זה?".