חולים על משחקים? גיימרים בנשמה? מהיום (ראשון) הקניות שלכם יכולות לעזור לכם להתקדם! חברת באפ טכנולוגיות -Buff.game, השיקה בסוף השבוע האחרון את כרטיס האשראי הייחודי שלה לגיימרים. הכרטיס, שזכה לשם BuffPAY, פועל בשיתוף פעולה עם חברת ויזה ומיועד ללקוחות החברה. בשלב הבא, החברה מתכננת להשיק ארנק דיגיטלי, אשר ישלים את הכרטיס החדש.

כרטיס ה-BUFFPAY, בדומה לכרטיסי האשראי של חברות תעופה ורשתות קמעונאות, מתפקד ככרטיס אשראי רגיל לחלוטין והוא מאפשר לחברי מועדון באפ לבצע רכישות בחנויות המאפשרות תשלום בכרטיסי ויזה וכן למשוך כספים. משתמשי פלטפורמת באפ אשר יעשו שימוש בכרטיס יוכלו ליהנות מצבירת נקודות (Buff Points), אותן ניתן להמיר במרקט פלייס של החברה במוצרים הרלוונטיים לגיימרים כמו מחשב גיימינג, חומרה ייחודית, משחקים חדשים ועוד שלל הפתעות.

כרטיס האשראי BuffPay (צילום: יחצ)
כרטיס האשראי BuffPay (צילום: יחצ)

השקת הכרטיס החדש מגיעה שבוע לאחר הודעה נוספת של החברה, על משא ומתן מתקדם לרכישת זכויות באפליקציית Avatar בבעלות חברה מסלובקיה. האפליקציה הינה רשת חברתית לגיימרים, המאפשרת למשתמשים, בין היתר, לשתף קטעי וידאו  ולייצר עבורם אווטאר – פרופיל אישי/ פרסונה דיגיטלית אישית וממותגת בה הם משתמשים במשחקי וידאו. בכוונת החברה לפעול על מנת לשלב את פעילות האפליקציה בפלטפורמת החברה ולהרחיב בכך את חוויית משתמשי הפלטפורמה ואת מגוון השימושים בה.

עילי דה-בר מנכ"ל באפ טכנולוגיות: "השקת כרטיס האשראי הינה צעד משמעותי בהרחבת פעילותה של החברה ולראייתנו יהווה מנוע צמיחה חזק לשנים הבאות. כרטיס האשראי ישמש כאמצעי חשוב לגיוס משתמשים נוספים לפלטפורמה של באפ וככלי להגדלת נאמנותם של משתמשי הפלטפורמה הקיימים. אשר לצד זאת, הכרטיס יהווה ערוץ הכנסות ישיר נוסף לחברה שעשוי להיות בעל פוטנציאל משמעותי. אנו רואים בקהילת הגיימרים כוח קנייה מאוד חזק ומתכוונים להמשיך ולהרחיב את הפעילות שלנו ולהעניק ללקוחות שלנו ערך מוסף רב ככל האפשר".