כמעט כל כלה מדמיינת את היום הגדול שלה הכי מושלם שיכול להיות. אולם האירועים הכי מיוחד, הקונספט הכי ייחודי, המוזיקה הכי מוצלחת וכמובן – שמלת הכלה הכי יפה על המדף. אבל לא חביבה גורדון מרקוס. הצעירה, שהתחתנה עם בחיר ליבה לפני כחודש, שיתפה כי במקום לרכוש את שמלת הכלה שלה דרך חנות ייעודית או מעצבת מפונפנת, היא העדיפה להזמין אותה מאתר האופנה Shein – שידוע במחירים נוחים ובמלא סטייל. 

בפוסט שהועלה לעמוד הוויראלי "סטטוסים מצייצים", נכתב בשמה של מרקוס: "שמלה ב-80 ש"ח משיין. הצעד הכי חכם כלכלי שעשיתי". ההחלטה הלא שגרתית של הכלה גררה אין ספור תגובות של הגולשים הישראלים, כאשר חלקם תמכו בהחלטה אך האחרים ניצלו את ההזדמנות לקצת הומור. "אם הייתי יודעת שאני אתגרש כזה מהר הייתי קונה שמלה משוק רמלה", צחקה אחת הגולשות, בעוד אחר צירף את הבדיחה האייקונית של עדן בן זקן עם השמלה המנומרת ב-30 ש"ח וכתב: "מעניין מה עדן חושבת על זה". 

הפוסט הפך במהירות לוויראלי יותר ויותר ואלפי תגובות הצטברו בנוגע להחלטה המפתיעה של הכלה. ככל שיותר קהל נחשף לפוסט של מרקוס היא החליטה לשתף אותו בעצמה וכתבה: "כמובן שיש תגובות מרושעות אבל לא אכפת לי". אז מה אתם חושבים, רכישה לגיטימית ומשתלמת או חסכון קיצוני?