ברגר קינג ישראל משיקה את “צ’יפס Eat”, צ’יפס הולנדי מתובל שיימכר בבלעדיות בישראל במהדורה מוגבלת עד חודש פברואר. למנה תתלווה שקית נייר, שבה תוכלו לשקשק את הצ’יפס בתוספת תבלינים. בין התבלינים: קטשופ, פיקנטי (פפריקה ומגוון פלפלים) ועשבי תיבול. הצ’יפס החדש יותר עבה מהצ’יפס הקלאסי של ברגר קינג, הוא קראנצ’י יותר ושורד מצוין גם משלוח. התבלינים משדרגים ומוסיפים עניין לצ’יפס. אהבנו בעיקר את התיבול הפיקנטי, שהכניס ספייסיות לארוחה.

מחיר: תוספת של 3 שקלים למנת הצ'יפס הקלאסית

חברת “שורש” החלה לשווק בארץ נעלי נשים של Terradora מבית KEEN האמריקאית. הנעליים מגיעות בגזרה גבוהה ועמידה שעוצבה במיוחד עבור טיולים ופעילות מחוץ לבית. הדגם מגיע בטווח מידות גדול יחסית, 36־42, עם סוליה נוחה מאוד וריפוד באזור הקרסול כדי למנוע שפשופים או אי־נוחות אחרי הליכה ארוכה. הנעליים גמישות מאוד, קלות משקל, עמידות במים ונראות נהדר על הרגליים.

מחיר: 549 שקלים

נעלי נשים של Terradora (צילום: יחצ)
נעלי נשים של Terradora (צילום: יחצ)

רשת am:pm ובר הקוקטיילים SPICEHAUS יוצאים בשיתוף פעולה שבמסגרתו הם משיקים מארז קוקטיילים שיימכר במהדורה מוגבלת בסניפי הרשת ובאתר. המארז מכיל ארבעה סוגי קוקטיילים שנרקחו בהשראת ארבע ערים בעולם הידועות בחגיגות השנה החדשה שלהן: טוקיו, ניו יורק, פריז וסידני. רעיון נהדר, בעיקר בתקופת הקורונה. במארז יש בעיקר קוקטיילים קלאסיים, בשילוב של וודקה, טקילה, בורבון וסאקה, עם טוויסט ייחודי. רק לקרר ולהגיש.

מחיר המארז: 139 שקלים

מארז קוקטיילים (צילום: מיכאל טיופיול)
מארז קוקטיילים (צילום: מיכאל טיופיול)

מותג סכיני הגילוח Dorco משיק ידית חדשנית בטכנולוגיית 3D. הידית החדשה בעלת יכולת תזוזה למעלה ולמטה, ימינה ושמאלה. הנסיין שלנו סיפר שהידית נוחה לאחיזה, היא דקה יחסית ולא מגושמת. הגילוח היה מהיר, הסכין הגיעה גם לפינות המציקות מתחת לסנטר ועשתה עבודה טובה מהר יחסית.

מחיר: מערכת סכיני גילוח פרימיום 6 PACE הכוללת ידית + 2 מחסניות (8 סכינים): 80 שקלים (כולל משלוח חינם עד הבית). להשיג באתר

סכיני גילוח פרימיום 6 PACE (צילום: יחצ דורקו)
סכיני גילוח פרימיום 6 PACE (צילום: יחצ דורקו)

לרגל יום העצמאות של תאילנד, שצוין ב־10 בדצמבר, המותג התאילנדי Blue Elephant השיק סדרת רטבים בבקבוק הכוללת רוטב פאד תאי, רוטב פלפל שחור ורוטב בוטנים תאילנדי. במקביל, המותג משיק אריזת אורז יסמין חדשה של 1 קילו. הרטבים החדשים מאפשרים להכין תבשילים תאילנדיים קלאסיים ברבע שעה. ניסינו את רוטב הפאד תאי, שהיה סמיך במידה טובה עם שילוב טעמים מאוזן של מתוק, מלוח וחמצמץ. בעינינו, הוא מתאים למנות מוקפצות נוספות.

מחיר: 14.90־15.90 שקלים

סדרת הרטבים (צילום: דניה ויינר)
סדרת הרטבים (צילום: דניה ויינר)

רשת דייליס (Daily’s) של סופר־פארם משיקה קונספט חדש בסופי שבוע: בימים חמישי ושישי היא תציע מאפים, לחמים טריים, עוגיות, זרי פרחים, כלים למטבח ולבית ואביזרי ופולי קפה. בשלב הראשון הקונספט יפעל בסניף Daily’s בהרצליה, ובהמשך הפעילות צפויה להתרחב. קונספט נחמד למי שלא רוצה לדלג בין חנויות. נשמח לראות את המהלך בכל הארץ.

מחיר: 5־39 שקלים

רשת דייליס (צילום: נמרוד גליקמן)
רשת דייליס (צילום: נמרוד גליקמן)

מותג הקוסמטיקה הקוריאני TONYMOLY משיק סדרת קולגן X2 הכוללת קרם ובוסטר קולגן X2, לשיפור מראה העור, הגמישות ומיצוק העור. הסדרה מתאימה לעור רגיל ויבש. ניסינו את קרם הקולגן שבסדרה, שמשלב קולגן, מיצוי אצות ים ורודות, ויטמין C וחומצה היאלורונית. הקרם סמיך ולכן צריך למרוח מעט בכל שימוש, אך הוא נספג בעור במהרה והאיפור יושב עליו מצוין. הריח עדין. מוקדם להגיד אם הוא אכן מונע קמטים, אבל הפנים בהחלט מרגישות נעימות וחלקות.

מחיר: 249.90 שקלים

סדרת קולגן X2 (צילום: חן ברקוביץ')
סדרת קולגן X2 (צילום: חן ברקוביץ')

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי 714- יוצא בשיתוף פעולה עם אירה סימונוב, שבמסגרתו יימכר ברשת סופר־פארם מארז של מוצרי טיפוח טבעוניים, המכילים מעל 95% מרכיבים טבעיים. במארז תמצאו קרם גוף, שמפו בוץ לשיקום ונפח, קרם להתחדשות ומיצוק עור הפנים, קרם משקם לילה וקרם עיניים אנטי־אייג’ינג. המוצרים מעולים עם ניחוח ונילי מעודן, הקרמים מאוד נעימים על העור וגורמים לתחושת גמישות וחלקות.

מחיר: 199 שקלים 

מארז אירה סימונוב ו-417 (צילום: יחצ)
מארז אירה סימונוב ו-417 (צילום: יחצ)