השבוע נקבל בברכה את השנה האזרחית החדשה. 2022 נוחתת כאן בקרוב ואת המאורע, כך למדנו מהפקות אופנה מרהיבות במגזינים ואתרים בינלאומיים, צריך לחגוג כשאנחנו חנוטים בטוקסידו או לפחות בחליפת מעצבים שנתפרה למידתנו. את כל השיק הגברי הזה ילוו בצילומים המרשימים כדורי דיסקו, בקבוקי שמפניה וחיוכים הוליוודיים. בחיים האמיתיים בארץ, המצב הרבה פחות זוהר – בטח עכשיו שהנחיות הקורונה מחכות בפינה.

קסטרו (צילום: שרבן לופו)
קסטרו (צילום: שרבן לופו)

אם אתה לא נמנה על אנשי היוניקורן, אלה שמסתכלים עליך ממרומי מגדלי היוקרה בתל אביב ואתה לא משתייך לחבורת הטייקונים הנכונה שעורכת מסיבות חלום באחוזות מפוארות בסביון, כפר שמריהו וארסוף – סביר שלוק השטיח האדום פחות רלוונטי לך. את מקומה של התפירה העלית תופסת הפרקטיות הקז'ואלית שחביבה על גברברי ישראל. 

לי קופר (צילום: עופר חג'יוב)
לי קופר (צילום: עופר חג'יוב)

חליפות בהתאמה אישית וחולצות מעומלנות מפנות את מקומן למכנסיים בגזרה ישרה, חולצות מכופרות או טי שרט מושקעות במראה טרנדי, ז'קטים שמספקים טאצ' עדכני וסניקרס מגניבות שחותמות את ההופעה. יש מי שימשיך לדבוק במכנסי ג'ינס גם בערב פתיחת השנה ואחרים ילכו על מכנסי צינו ישרים או סקיני. 

החולצות שנבחר לשלב בהופעות לאירועי הסילבסטר יגיעו בגוון שחור נוטף שיק ואחרים יעדיפו לזרום עם חולצה לבנה וחגיגית. לצד אלו עם הכפתורים יככבו טי שרטים עם כיתובים מסקרנים, הדפסים דומיננטיים וצבעים נועזים. במסיבות ספציפיות תגלה גם שמשקפי שמש הם מוצר צריכה בסיסי.

ZARA  (צילום: יח''צ)
ZARA (צילום: יח''צ)

אולי זה בגלל הווריאנטים השונים שבאים לכאן לסיבוב הופעות ואולי זה מצב הרוח הכללי. בכל מקרה נראה שמסיבות הענק המוגזמות שאנחנו רגילים לראות באינסטגרם פינו את מקומם השנה למסיבות קטנות עם הרבה אלכוהול וחברים טובים. זאת כנראה הסיבה שההופעות המוגזמות, הוחלפו בלוקים נוחים, טרנדים ועדכניים שיסגרו לך פינה בתקופה המאתגרת הזאת.