ח"כ בני בגין, בנו של ראש הממשלה השישי של מדינת ישראל מנחם בגין, הותקף היום (שני) בקריאות הסתה על ידי מפגינים המוכרים כפעילי ליכוד, לאחר שצעקו לעברו קללות וקריאות כגון: "בוגד", "אבא שלך מתהפך בקברו" ו"בוגד במורשת אביך". האירוע התרחש בסיום ישיבת סיעה של מפלגת תקווה חדשה בבית שמש.

בתגובה לקריאות אלו אמר יו"ר מפלגתו של בגין, שר המשפטים גדעון סער: "‏להקת הביביסטים המופרעת והמתלהמת שהתנפלה על ח"כ בני בגין היא הדבר הרחוק ביותר שניתן להעלות על הדעת ממורשת בגין. רומסים ברגל גאווה את ה'הדר' עליו חלמו ולחמו דורות של בית"רים. נשמור על הערכים עליהם גדלנו ועל המדינה מפני המסית ושליחיו". גם חברת מפלגתם של בגין וסער, שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון, הגיבה על הקריאות: "ההתנפלות האלימה והברוטאלית על חברי ח"כ בני בגין - תוצאה ישירה של הסתה מכוונת ומסוכנת של נתניהו ואנשיו. נתניהו יודע היטב בגלל מי הוא לא בשלטון".

התקיפה על ח"כ בגין עוררה סערה במערכת הפוליטית כולה. שר החוץ וראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, תקף בחריפות את המעשים והפנה אצבע מאשימה כלפי יו"ר האופוזיציה: "תומכי נתניהו שתקפו את בני בגין הם בושה למדינת ישראל. המעשים שביצעו הם אלימים ומתועבים. בכל יום שיו״ר האופוזיציה לא מגנה את מעשיהם - הוא נותן גב להתנהגות הזו".

כמו כן, נשמעה ביקורת גם מתוך מפלגת הליכוד, כאשר ח"כ מיקי זוהר אמר: "ההתקפה המכוערת נגד בני בגין, זקן חברי הכנסת, לא תחזיר אותנו להנהגת המדינה. למרות חילוקי הדעות הקשים ביננו - זו אינה הדרך". ביקורת נוספת מהליכוד נשמעה מכיוונו של ח"כ יואב קיש, שאמר: "קריאות הגנאי וההליכה כלפי ח"כ בני בגין אינן ראויות. באירוע לא הייתה אלימות, אך הקירבה לח"כ בגין והמילים הבוטות מייצרות אוירה מסוכנת. התסכול מהתנהלותו של ח"כ בני בגין אשר בחר בדרך שגויה ותומך בממשלת שמאל מסוכנת, משותף לכל אנשי המחנה הלאומי, אמנם אינו מצדיק התנהלות שכזו".