ביקורת מבית: שר השיכון והבינוי, זאב אלקין, התראיין הבוקר בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, והביע את הסתייגותו מפגישת שר הביטחון בני גנץ אמש, עם אבו מאזן. "אין לגנץ שום חבל מהממשלה לנהל מו"מ מדיני, גנץ יודע", הבהיר. 

אלקין הוסיף להטיח ביקורת בעמיתו לממשלה ואמר: "האידיאולוגיה של גנץ כנראה מאפשרת לו לארח בניחותא מישהו שמשלם משכורות למחבלים". כשנשאל האם ראש הממשלה נפתלי בנט מתקרב לעמדותיו של גנץ, השיב: "זה היה באישורו, אך אני לא רואה פה משהו חריג מבחינת מה היה בעבר". 

"אני לא הייתי מזמין לבית שלי מישהו שמשלם משכורות לרוצחי ישראלים", הדגיש. "זה הזוי, אבו מאזן מממן קמפיין בהאג כדי לשים את גנץ מאחורי סורג ובריח כי הוא רואה בו פושע מלחמה בתקופה שהיה רמטכ"ל. בן אדם כזה לא הייתי מזמין אליי הביתה, היה מוטב אם היה מוצא אורח אחר", הוסיף. 

לדבריו, המגעים בין בכירים ישראלים לפלסטיניים מעולם לא הופסקו והזכיר את פגישת ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו עם עבאס, בשנת 2010. "נפגשו שרים עם אבו מאזן ובכירים פלסטיניים, זה קיים כל הזמן, תמיד העדפתי שלא לעשות את זה, בטח שלא עם אבו מאזן ובטח שלא להזמינו לביתי". 

"יש הבדלי אידאולוגיה בינינו זה נכון זה שהתיישבנו באותה ממשלה לא המרתי את עמדתי ותפיסת עולמי ואני מניח שגם אנשי שמאל כמו מרצ והעבודה ואפילו בני גנץ, לא שינו את עמדתם המדינית אידאולוגית. יחד עם זה אנחנו יודעים לעבוד יחד, לא יהיה הליך מדיני וכולם מבינים את זה", הוסיף שר הבינוי והשיכון.

עם זאת, ניסה להרגיע וציין כי "אנו יודעים שזוהי ממשלה מורכבת, אך גם יודעים לשתף פעולה, מעדיף ממשלה מתפקדת עם תקציב ורפורמות, מממשלה השקועה בבחירות". 

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm.