ש', אמא לתלמיד כיתה י"ב מבית הספר בדרום, בו התרחשה לכאורה הפרשה חמורה שהוטל עליה צו פרסום, התראיינה הבוקר (רביעי) בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, ואמרה: "הילדים מרגישים לא מוגנים".

ש' סיפרה כי היו מקרים נוספים בבית הספר המדובר, שחלקם לא הוצפו בפני המחנכים, ההנהלה או ההורים, והוסיפה: "יש חששות מלשלוח את הילדים הצעירים שלי לבית הספר, חוששת ממה שיכול לקרות להם".

באשר לדרישה להסיר את צות האיסור הפרסום מהפרשה, אמרה כי "מועצת התלמידים נלחמים כדי שיוכלו להגיע לבית חינוך כשהם מרגישים בטוחים, לשם אנו שואפים להגיע. הם החליטו לשבות בשל השתלשלות האירועים בבית הספר, רוצים להביא את הגורמים לשולחן לשבת איתם ולדון במה שקורה". 

"המקרים יבדקו לגופם, לא יהיה טיוח. המערכת זקוקה לעזרה משמעותית"

מנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר, התייחסה גם היא לפרשה החמורה ואמרה: "אלו תופעות קשות של אלימות, ילדים שרוצים להרגיש מוגנים, השרה יפעת שאשא ביטון דיברה על זה מדם ליבה".

היא הוסיפה באשר למקרה כי "המקרים ייבדקו לגופם, לא יהיה טיוח. אנחנו מדברים על מערכת שלמה שזקוקה לעזרה משמעותית. התופעות בשטח בעצימות יותר גבוהה ואנחנו צריכים לשיתוף פעולה עם מורים הורים ולערנות התלמידים".

טאובר כינתה את האלימות הגואה בקרב בני נוער "תופעות פוסט קורונה" וטענה כי חלה התעצמות במקרי אלימות מינית, אלימות ברשת, הגורמים לדבריה "לאובדן הרגלים ונורמות של מגע חברתי תקין".

כזכור, הפרשה פורסמה לראשונה בתחילת השבוע ומעלה חשד לתקיפה מינית של קטינה. אלא שהפרשה נבדקת תחת איפול מוחלט, עד כדי שהוטל עליה צו איסור פרסום. "אם הפרטים יתבררו כנכונים, מדובר באחת הפרשות המחרידות והמזעזעות ביותר", כך סיפרו ל"מעריב" בתחילת השבוע, גורמים המעורים בפרטים.