אם עוד לא נתקלתם בעמודי הפייסבוק, האינסטגרם או הטיקטוק שלכם בסרטון הזה – אז טוב שבאתם. תיעוד יוצא דופן של כלב מסוג פודל נוהג על מכונית טסלה משגע את הרשת, וגורם לרבים לתהות כיצד נעשה הפעלול המרשים. הכלב, אוסטין, נצפה כשהוא יושב מאחורי ההגה במושב הנהג, בזמן שהרכב נוסע על הכביש המהיר בטקסס. אחרי שהסרטון צבר מיליוני צפיות מכל העולם, התבררה האמת מאחורי הטריק ההזוי. צפו בסרטון הוויראלי שגרף מיליוני צפיות:

פודל נוהג על טסלה משגע את הרשת (צילום: טיקטוק)

עבור מי שלא מכיר, הסרטון הראשון הוויראלי הועלה לטיקטוק תחת הכותרת: "הבחור הזה משייט במורד הכביש". בסרטון אפשר לראות את הכלב המדובלל נוסע על הכביש ברכב שנראה כטסלה מודל 2017X. אם המצב לא מספיק מסוכן, הכלב גם לא חגר חגורת בטיחות על אף העובדה שהחלון היה פתוח לרווחה והוא יכול היה לקפוץ דרכו בכל רגע נתון. 

"זה מטורף! אין שם אף אחד! אפשר לשמוע את הצלם מתפלא, תוך שהוא עוקף את רכב הטסלה. אלא שכל זה היה בלוף רציני. אחרי שרבים תהו לגמרי אמינות הסרטון, וטענו כי המבצע שם את הרכב על מצב "נהג אוטומטי", התברר כי הכל היה מבוים. בסרטון טיקטוק נוסף שהועלה התברר כי כן היה נהג ברכב, שהוסר בעריכה ויצר את הבלבול. וכך הם הפיקו את הסרטון: 

@messickblake the evil plan was simple 🐶 #fyp #foryou #foryoupage ♬ original sound - Blake Messick 🎥

"הכל התחיל לפני כמה חודשים, כשסוכנות פרסום אמרה לי שאני לא אצליח לעשות סרטון שיגיע למיליוני צפיות", הסביר משתמש הטיקטוק ל-Insider  והוסיף: "זה הכעיס אותי בהתחלה אבל אז החלטתי לקחת את עצמי בידיים ולפנות לרכז פעלולים מהוליווד שעזר לי ליצור את הפעלול המושלם". הבמאי אמנם לא סיפר כיצד עשה זאת בדיוק, אך אין ספק שהוא לגמרי הצליח במשימה.