שר הביטחון בני גנץ הגיב היום (רביעי) לביקורת שהושמעה כלפיו לאחר פגישתו עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, וכתב: "רק מי שנושא באחריות על שליחת חיילים לקרב - יודע עד כמה עמוקה היא המחויבות למנוע אותו. כך תמיד פעלתי, וכך אמשיך לפעול".

גם שר החוץ, יאיר לפיד יצא להגנתו של חברו לקואליציה וצייץ: "לפגישה יש חשיבות גם לבטחון ישראל וגם למעמדה הבינלאומי. התיאום הבטחוני והאזרחי עם הרש״פ חיוני לבטחון ישראל ומובל באחריות ומקצועיות בידי שר הביטחון".

לצד זאת, בקואליציה נשמעה ביקורת על התנהלות גנץ. כך למשל שר החקלאות עודד פורר אמר ל"מעריב" כי "אי אפשר לאחוז את המקל בשני קצותיו. לא יכול להיות שמי שתוקף את קציני צה״ל בבית הדין בהאג, יקבל אירוח וי.אי.פי בראש העין".

גם שר השיכון והבינוי, זאב אלקין, הביע את הסתייגותו, "אין לגנץ שום חבל מהממשלה לנהל מו"מ מדיני, גנץ יודע", הבהיר. אלקין הוסיף להטיח ביקורת בעמיתו לממשלה ואמר: "האידיאולוגיה של גנץ כנראה מאפשרת לו לארח בניחותא מישהו שמשלם משכורות למחבלים". כשנשאל האם ראש הממשלה נפתלי בנט מתקרב לעמדותיו של גנץ, השיב: "זה היה באישורו, אך אני לא רואה פה משהו חריג מבחינת מה היה בעבר".