ראש הממשלה החליפי ושר החוץ יאיר לפיד טס לסוף שבוע בפריז, שם התארח בביתו של בן זוגה של עינת שרוף - בטרם קיבל אישור לכך מוועדת ההיתרים. כך דווח הערב (רביעי) במהדורת החדשות של כאן 11. האירוע התרחש, כך על פי הדיווח, מספר שבועות לאחר הקמת הממשלה, אז ביקש לפיד מהוועדה לאפשר לו לקבל מתנה - אירוח בבית בן הזוג של שרוף, אשר כידוע, השניים נחשבים למקורבים לשר. יו"ר יש עתיד ביקש לקבל את האירוח בהיתר. אבל לפיד לא חיכה לתשובת ועדת ההיתרים, ועוד לפני כן טס והתארח בדירה, כך על פי הדיווח.

מספר שבועות חלפו, במהלכם פורסם כי הזמרת עתידה להופיע באירוע הגיבוש של הקואליציה, בו בזמן שהוועדה התכנסה לדון בבקשה. לאור כך, עלה חשש לניגוד עניינים. על פי הדיווח, שאלות בנושא הופנו ללפיד, אשר ביקש בעקבותיהן לבטל את בקשתו מהוועדה והודיע לה כי ישלם על האירוח. בשל כך, הוועדה לא דנה בבקשתו של ראש הממשלה החליפי.

בתגובה לפרסום, שר החוץ לפיד מסר לכאן 11: "במהלך חופשת סוכות יצא השר לפיד לחופשה קצרה עם רעייתו בפריז. השר ורעייתו לנו בדירה של חבר אישי. חברים ובני משפחה מתארחים בדירה זו בעת שהיא עומדת ריקה, השר לפיד ורעייתו העבירו לחבר תשלום בגין שווי השימוש בדירה. עוד לפני היציאה לחופשה פנה השר לפיד לוועדת ההיתרים לקבלת אישור ללון בדירה, אך בסופו של דבר, בטרם התקבלה החלטה, חזר בו מהבקשה וכאמור העביר תשלום בגין הלינה".