השחקנית והקומיקאית האמריקאית בטי וייט הלכה לעולמה הערב (שישי) בגיל 99, כך דווח בצהובון האמריקאי TMZ. 

וייט ערכה את הופעת הבכורה שלה בטלוויזיה ב-1949. בהמשך הייתה שותפה להפקתה וליצירתה של הסדרה, שבזכותה זכתה לראשונה בפרס אמי. הסדרה "החיים עם אליזבת" שודרה במשך שתי עונות, והפכה את וייט לאחת הנשים הבודדות בתעשיית הטלוויזיה של אותה תקופה שנהנו משליטה יצירתית הן על מה שמתרחש מלפני המצלמה והן על מה שמתרחש מאחוריה. 

תפקידה המשמעותי הראשון בקולנוע היה ב-1962, בסרט "Advise & Consent", בו גילמה את דמותה של הסנאטורית מקנזס אליזבת' איימס אדמס. ב-1973 הופיעה בתפקיד אורח בסדרה הקומית המצליחה "המופע של מרי טיילר מור". התגובות החיוביות להן זכתה הופעתה גרמו למפיקי הסדרה לצרף אותה לצוות הסדרה, והדמות של סו אן ניבנס הפכה לדמות קבועה. על הופעתה בסדרה זו זכתה בשני פרסי אמי רצופים. 

ב-1985 היא נבחרה לגלם את דמותה של רוז ניילנד, אחת הדמויות הראשיות בסדרה הקומית "בנות הזהב". הסדרה ששודרה במשך כשבע עונות זכתה להצלחה רבה. תפקידה בסדרה זיכתה אותה בשבע מועמדויות רצופות לפרס אמי, עבור כל אחת משבע עונות הסדרה, ובזכייה אחת ב-1986.

בהמשך שנות ה-90 ובעשור הראשון של המאה ה-21 הופיעה וייט בהופעות אורח רבות בסדרות טלוויזיה מוכרות ומצליחות, דוגמת "אלי מקביל", "מופע שנות ה-70", "משפחת סימפסון" ועוד. על הופעות האורח שלה זכתה וייט בחמש מועמדויות נוספות לפרס אמי, מתוכן זכתה בפרס פעם אחת ב-1996.
 
 בשנת 2010, בעקבות לחץ ציבורי, הוזמנה וויט להנחות את התוכנית "סאטרדיי נייט לייב".  על הנחיית אורח זו זכתה בפרס אמי השביעי שלה. מ-2010 ועד 2015 הופיעה וייט בקומדיית המצבים "שוות בקליבלנד". על תפקידה בסדרה זכתה פעמיים בפרס גילדת שחקני המסך, בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר בסדרה קומית.
 
ב-1988 קיבלה כוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד. ב-2009 קיבלה פרס על מפעל חיים מאיגוד מבקרי הטלוויזיה האמריקאים, שנה לאחר מכן קיבלה את פרס גילדת שחקני המסך על מפעל חיים. כמו כן נבחרה לאשת הבידור של השנה על ידי סוכנות הידיעות AP.