בצה"ל שוקלים אם להגיב לירי הרקטות מהרצועה: "הטענות על ירי לא מכוון אינן רלוונטיות"

שתי רקטות שוגרו הבוקר (שבת) מרצועת עזה לעבר תל אביב ונפלו בים, מול חופי גוש דן. בעקבות הירי הרמטכ"ל יכנס הערכת מצב כאשר בצה"ל טרם החליטו כיצד להגיב, בעוד בצד השני מועברים מסרים כי מדובר ב"ירי בטעות".

לכתבה המלאה - לחצו כאן

לצד הקורונה והאומיקרון: בעולם חוגגים את השנה האזרחית החדשה


בניו זילנד בחרו לוותר על מופע הזיקוקים המסורתי בעיר הבירה, כשישה טונות של זיקוקים שוגרו מעל גשר נמל סידני. האפיפיור פרנציסקוס ביטל את הביקור בכיכר פטרוס

לכתבה המלאה - לחצו כאן

חגיגות השנה החדשה בתאילנד (צילום: REUTERS/Athit Perawongmetha)
חגיגות השנה החדשה בתאילנד (צילום: REUTERS/Athit Perawongmetha)

תאונה קטלנית בטייבה: בן 23 נהרג, שלושה צעירים נוספים נפצעו קשה

צעיר בן 23  נפצע הבוקר (שבת) אנושות בתאונה בין שני כלי רכב בכביש 444, סמוך לצומת טייבה, ומותו נקבע במקום על ידי צוות מד"א שפינה את הפצועים הנוספים לבתי החולים בילינסון ומאיר. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות התאונה.

לכתבה המלאה - לחצו כאן

השחקנית והקומיקאית בטי וייט הלכה לעולמה בגיל 99

השחקנית והקומיקאית האמריקאית בטי וייט הלכה לעולמה אמש (שישי) בגיל 99, כך דווח בצהובון האמריקאי TMZ. וייט ערכה את הופעת הבכורה שלה בטלוויזיה ב-1949. בהמשך הייתה שותפה להפקתה וליצירתה של הסדרה, שבזכותה זכתה לראשונה בפרס אמי. הסדרה "החיים עם אליזבת" שודרה במשך שתי עונות, והפכה את וייט לאחת הנשים הבודדות בתעשיית הטלוויזיה של אותה תקופה שנהנו משליטה יצירתית הן על מה שמתרחש מלפני המצלמה והן על מה שמתרחש מאחוריה. 

לכתבה המלאה - לחצו כאן

בטי וייט (צילום: REUTERS/Mario Anzuoni)
בטי וייט (צילום: REUTERS/Mario Anzuoni)

בכיר איראני מודה: "שיגור הלוויין האיראני לא השיג את מטרתו"

משימת החלל האיראנית נכשלה לאחר שהטיל לא הצליח להגיע למהירות הנדרשת, כך אישר אתמול (שישי) דובר משרד ההגנה בטהרן. "כדי שהטיל יכנס למסלולו, הוא צריך להגיע למהירויות של מעל 7,600 (מטר לשנייה). הגענו ל-7,350", אמר. כזכור, איראן שיגרה אתמול לחלל רכב שיגור עם שלושה מכשירי מחקר, אולם לא היה ברור אם הם הצליחו להיכנס למסלול כדור הארץ. אחמד חוסייני, דובר משרד ההגנה, מסר כי הרקטה "סימורג'" נשאה שלושה המכשירים למרחק של 470 ק"מ, וכי "התפקוד של מרכז החלל ותפקוד נושאת הלוויינים היה כראוי".

לכתבה המלאה - לחצו כאן

אבו-מאזן באיום על ישראל: "נגמרה הסבלנות, לא משנה מי יהיו הקורבנות"

נשיא הרשות הפלסטינית וראש ארגון אש"ף, מחמוד עבאס, נאם אתמול (שישי) במהלך יום השנה ה-57 לייסוד ארגון הטרור פת"ח. בפתח דבריו אמר אבו מאזן כי "יום השנה מגיע בנסיבות קשות עקב המשך הכיבוש הישראלי, העמקת שיטות הדיכוי והרדיפה שלו נגד עמנו, ביזת ארצנו ומשאבינו הטבעיים ודיכוי חירות עמנו". 

לכתבה המלאה - לחצו כאן

רגע לפני שנמלט מהארץ: החשוד השני בירי לעבר מועדון בחיפה נעצר בנתב"ג

צעיר תושב עכו בן 26 החשוד במעורבות בירי לעבר מועדון בחיפה שלשום נעצר בנמל התעופה בעת שניסה להימלט מהארץ. כזכור, מאבטח המועדון השיב באש לעבר היורים ופצע אחד מהם אנושות, בעוד החשוד השני נמלט מהמקום.

ירי המאבטח על המועדון בחיפה, קרדיט: דוברות המשטרה

לכתבה המלאה - לחצו כאן

מסר לארה"ב ואירופה? רוסיה שיגרה מספר טילי שיוט על-קוליים

מוסקבה שיגרה במסגרת ניסוי כ-10 טילים סוג זירקון 3M22 מספינות קרב ושני טילים נוספים ששוגרו מצוללת, כך דיווחה היום סוכנות הידיעות הרוסית אינטרפקס. פוטין: "אירוע גדול בתולדות המדינה".

לכתבה המלאה - לחצו כאן

השרה מרב מיכאלי ורון חולדאי סיכמו על פינוי התחנה המרכזית בת"א

שרת התחבורה, מרב מיכאלי, וראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, סיכמו אתמול (שישי) כי התחנה המרכזית בתל אביב תיסגר בתוך ארבע שנים. על פי הסיכום, בתוך כשנתיים כמחצית מפעילות האוטובוסים תועבר למתחמים חדשים שייבנו באזור: מסוף הלוחמים הסמוך לבית החולים וולפסון ולרחוב החרש הסמוך לתחנת רכבת ההגנה בת"א, כאשר רובם של האוטובוסים יהיה מחושמלים. זאת, כשלב לקראת סגירתה הסופית. 

לכתבה הלאה - לחצו כאן

התחנה המרכזית בתל אביב (צילום: אבשלום ששוני)
התחנה המרכזית בתל אביב (צילום: אבשלום ששוני)

פרצו וכפתו את השומר: חדר כספות פרטי במרכז תל אביב נפרץ

חדר כספות פרטי ברחוב אחד העם בתל אביב נשדד ביום חמישי בשעות הערב. המשטרה פתחה בחקירת האירוע, ממנו עולה עד כה כי שודדים פרצו למקום, כפתו את המאבטח ושדדו עשרות כספות. בשלב זה אין עצורים וטרם ידוע מהו תוכן הכספות שנשדדו ומה היה השווי שלה.

לכתבה המלאה - לחצו כאן