היא ניהלה רומן סוער עם פייר אליוט טרודו, שהיה ראש ממשלת קנדה. 28 שנים אחר כך, נישאה לשחקן, מפיק ובמאי אמריקאי, שזכה פעמיים בפרס גלובוס הזהב. היא אשתו השלישית, ועבורה אלה נישואים שניים.

היא זמרת, פזמונאית, תסריטאית, שחקנית, מפיקה ובמאית קולנוע יהודייה וזכתה בשני פרסי אוסקר, עשרה פרסי גראמי, חמישה פרסי אמי, פרס טוני, להצטיינות בתיאטרון, פרסי פיבודי, על הצטיינות בשידורי רדיו וטלוויזיה ותשעה פרסי גלובוס הזהב. היא נחשבת לאחת האמניות המצליחות בעולם בתחום הבידור ומכרה מספר שיא של 71.5 מיליון אלבומים רק בארצות הברית ו־145 מיליון ברחבי העולם.

יש לה שני כלבים, ששוכפלו מגנים של כלבתה הראשונה שהלכה לעולמה. על שכפולם שילמה 50 אלף דולר. היא מתנגדת לכל סוג של אימוני כושר. היא נאבקה בעבר במשקל באמצעות דיאטת חלבונים, שלא האריכה ימים בגלל אהבתה לפנקייקים. היא לא מקפידה להתאפר, ועל קרם הפנים שלה היא לא מוכנה להוציא יותר מ־35 דולר. היא נוהגת לשפשף את הברכיים והמרפקים עם לימון, ומסרבת בתוקף לבצע ניתוח פלסטי באף, אבל עברה בשנת 2003 מתיחת פנים.

בית האחוזה שלה במליבו כולל מרתף, שבו נבנו חנויות שאינן פעילות, ובהן היא מאכסנת את אוסף תלבושות הווינטג’ שלה, הכולל בגדי פאר מתקופת מלכותו של לואי ה־14 ובובות עתיקות. הבית, שנרכש תמורת 12 מיליון דולר, כולל שמונה חדרי שינה, ו־11 חדרי רחצה. יש בו גם אולם קולנוע קטן, ובו חנות לממתקים ולפופקורן.

לבעלה, שחקן הקולנוע, היא נשואה באושר 13 שנים. היא פעילה בחיים הציבורים־פוליטיים וידועה בהשקפותיה הליברליות. היא תומכת במפלגה הדמוקרטית וידועה כתומכת נלהבת של ישראל וצה”ל. היא הופיעה בעבר בערב התרמה שארגנו ידידי צה”ל בארצות הברית, במהלכו נאספו כ־12 מיליון דולר. ביוני 2013, במהלך ביקורה בישראל, היא קיבלה דוקטור לשם כבוד מהאוניברסיטה העברית בירושלים. שנתיים אחר כך היא עוטרה במדליית החירות הנשיאותית בידי נשיא ארצות הברית דאז ברק אובמה.

את סלידתה מהנשיא לשעבר דונלד טראמפ היא הביעה בשיר שבו נאמר בין השאר “איך אתה מנצח אם כולנו מפסידים? אתה משנה את העובדות כדי להצדיק, שפתיך זזות אבל המילים שלך מהוות מכשול”. היא אף פנתה אליו בשיר במשפט מרומז: “אתה יכול לבנות מגדלים מברונזה וזהב”, כשהיא מתכוונת למגדלי טראמפ בלב מנהטן.

אתם מוזמנים לגלות: מי האישה?

פתרון החידה הקודמת:

האישה בת ה־56, שסדרה בכיכובה חזרה למסך לאחר 15 שנים ושברשותה קו בשמים הנושא את שמה, היא השחקנית שרה ג’סיקה פארקר, כוכבת הסדרה “סקס והעיר הגדולה”.