כפיים לשירה גבריאלוב. בחלוף עשור רב עלילות - שבחלק ניכר ממנו תפסה אמריקה - מאז הופעת אלבומה השני היא מוציאה היום את "על הכל". סינגל משמעותי לקראת הופעתו הקרובה של אלבומה השלישי ובו שיר מרגש, שנשמע כאילו שחיברה אותו במיוחד לרגל נישואיה ב-12 לחודש בשעה טובה ומוצלחת לבחיר לבה, באולמי טאו בצומת כנות, לאחר שהתנסתה בעבר בנישואין שלא צלחו.

ברם מסתבר שלא כך בדיוק פני הדברים. אמנם השיר מוקדש לו באהבה, עם מילים רושפות כמו "בתוך הרעש לא מצאתי רגע מנוחה / בתוך הר-געש חיפשתי להיות רק אתך", אבל בניגוד למנהגה ליצור במו כשרונה את שיריה, חתומים עליו הפעם אחרים - הרעיונאי, איש ענף הפרסום אור מילשטוק, על המילים בעוד שעל הלחן חתומים לירון בן-שמעון ועמרי קסטן.  

"כשהשמיעו לי את השיר, מיד רציתי אותו", היא מציינת". כל כך הזדהיתי עם השיר, שהרגיש לי כאילו שיצא מהקרביים שלי והשתתפתי בלידה שלו".

אפשר להגדיר את השיר כשיר-כלולות?
"כן, גם אם זה לא היה מתוכנן ככה".

אם מסקרו אתכם, שמו של החתן המאושר הוא זיו והוא עוסק בחשמל. ויחסו לקריירה שלה? - "הוא מאוד תומך בי, אפילו בא להיות באולפן עוזר-הפקה. זה לא מובן מאליו. היו לי בני-זוג שקיבלו פחות את העיסוק שלי במוזיקה".

זה לא מסביר איך ייבשת אותנו זמן כה רב בלי אלבום חדש?
"לא התכוונתי לזה, אבל כך יצא, כשבשהייה הממושכת שלי בחו"ל הוצאתי רק סינגלים ועל הדרך גם גנזתי אי.פי שהקלטתי באנגלית ואולי יום אחד בכל זאת אוציא אותו בתזמון הנכון. בינתיים שמתי אותו בצד מתוך מחשבה שאם חזרתי לישראל, מוטב שאשיר כאן בעברית, השפה שהכי טבעי לי לשיר בה".

זאת אותה שפה שאיתה התחלת להופיע בגיל 13, דומני, לצד אביך, מיקי גבריאלוב.
"אותה שפה, אבל מאז עברו 20 שנה והילדה והנערה שהייתי עוד רגע בת 33. ככל שעשיתי קריירה מסוימת בחוץ-לארץ, כשאבי קורא לי להופיע איתו, אני מתייצבת בשמחה. בשבילי הוא לא  רק אבא שאני שרופה עליו והחבר הכי קרוב שלי, אלא גם מכוון אותי ומלמד המון. כן, עדיין". 

גבריאלוב משתתפת בימים אלה בפאנל אקס-פקטור בתוכנית "הדו'ח היומי" של שידורי רשת. "אנחנו דנים בשירים ובמבצעים בקטע טוב בלי להעליב או לפגוע", היא מעידה. "אני מביאה לשם גם את הניסיון שיש לי בהוראת פיתוח קול. אפשר לומר, שהרמה כל הזמן נהיית יותר גבוהה. כמות הכשרונות שיש כאן היא ממש בלתי נתפסת, זה שפע מטורף שאין לתאר".

שירה גבריאלוב (צילום: גורם ויטקינד)
שירה גבריאלוב (צילום: גורם ויטקינד)

נזכיר שלא במקרה גויסת לפאנל הזה.
"אכן, ב-2013 השתתפתי בניו-יורק בתוכנית 'אמריקן איידול'.

זאת, הייתה החמצה כשלא הרחקת לכת שם?
"נתחיל מזה, שלאחר שהוזמנתי לאודישן, בכלל לא ציפיתי שיקבלו אותי. שיגעון איך בכלל נכנסתי לשם. הקטע היה שחשבתי שהזמינו אותי לאודישן יחידני ומצאתי את עצמי מתמודדת עם המונים".

מה הביא שם להדחתך?
"לפעמים קורה שיש ימים פחות מוצלחים, כשגם לעריכה יש השפעה על איך שהמתמודדים נשמעים".

הכשילו אותך?
"כן, קצת, אבל זה בסדר. אם כעסתי, אז שבגלל שבחרו לי שיר שלא הכרתי ולא חשבתי שנכון לי לשיר אותו. אמנם זה ביאס אותי קצת, אבל בסך הכל עברתי שם חוויה בלתי נשכחת".

אם יציעו לך עוד ריאליטי ולא פאנל?
"אני גמרתי עם הדברים האלה, מה גם שהתחרותיות כבר לא עושה לי את  זה. נראה לי שעשיתי שם את שלי, אבל לא אסגור מראש את הדלת. אני חושבת שכעת אני מתאימה פחות לדברים מהסוג הזה".

זאת הייתה המסקנה שלך מכך שבעונה השביעית של "הכוכב הבא לאירוויזיון" לא הצלחת להיכנס לנבחרת?
"לאחר שהצלחתי לעבור שלבים ראשוניים, הרגשתי שכל הקטע לא בשבילי. אולי כבר עברתי את הגיל. אולי זה גם עניין של אופי".