אחרי המסיבה שעוררה סערה: משרד החוץ הודיע היום (שלישי) כי סגן שר החוץ עידן רול אובחן כחולה בקורונה. הוא ערך אמש בדיקה בעקבות חשיפה של בעלו, הראל סקעת, לחולה מאומת שהיה חלק מצוות ההפקה בהופעה שלו. היום התקבלו התוצאות, סגן השר רול נמצא חיובי לקורונה ונכנס לבידוד בהתאם להנחיות".

במשרד הדגישו כי "סגן השר עובד במתכונת קפסולות בהתאם להנחיות משרד החוץ. כל העובדים שבאו איתו במגע יעברו בדיקת קורונה היום. סגן השר רול לא היה בישיבת הסיעה של יש עתיד אמש ולא בא במגע עם חברי כנסת השבוע".

כזכור, במהלך הלילה בין שישי לשבת פרסם סקעת סרטון בו נראה סגן השר כשהוא במסיבה מרובת משתתפים ואף אינו עוטה מסכה. גורמים רבים תקפו את חה"כ רול, בהם שר הבריאות ניצן הורוביץ שפרסם ציוץ בו נכתב: "מערכת הבריאות מנגישה את החיסונים (מאות נקודות חיסון בכל הארץ), מביאה תרופות, משקיעה מאמץ גדול בהסברה, קובעת כללים והמלצות, בודקת, עורכת מחקרים ומטפלת בחולים. בזכות העבודה העצומה הזו ישראל במקום מהטובים בעולם, אבל זה לא יכול להחליף את האחריות האישית של כל אדם בוגר לעצמו ולסביבתו".

מלשכתו של סגן השר רול נמסר אז כי "מדובר באירוע פרטי שנערך על פי נהלי והנחיות הקורונה, כשבנוסף כל המשתתפים בו נדרשו להציג בדיקת קורונה שלילית מיום האירוע ליתר ביטחון".