כחלק מקמפיין, שנועד במטרה לעודד את אזרחי גרמניה להתחסן נגד נגיף הקורונה, הממשלה החליטה לעשות מעשה קיצוני. על פי התפיסה, כבשים הן חיה פופולרית בקרב אנשים ומעוררות קונוטציה רגשית חיובית. בעקבות כך, החוואים בברלין העמידו לא פחות מ-700 כבשים כך שיצרו צורה ענקית של מזרק חיסונים, ובכך יעודדו אנשים להתחסן. צפו בכבשים מסתדרות בצורת מזרק: 

כבשים סודרו בצורת מזרק כדי לעודד חיסוני קורונה (צילום: רויטרס)

"כבשים הן פופולריות בקרב אנשים ואולי יוכלו להגיע ללבבות של רבים כשההיגיון והמדע לא עושים את העבודה", אמר לרויטרס מארגן הקמפיין, הנספטר אצ'ולד. האחראי, העובד עם רועי צאן שונים באזור ברלין, נוהג להיעזר בהם בדרך כלל כדי לקיים אירועי גיבוש צוותים או אירועי חברה. במקרה הזה, הוא החליט להרים את הכפפה ולתרום למלחמה במגיפת הקורונה.

"שמתי לב באיזו התלהבות מתקבלות הכבשים וכמה הן מצליחות לגעת לאנשים עמוד בפנים, מה שאולי לא מתאפשר באמצעות ויכוחים רציונליים", הוא סיפר. לדבריו, כדי שיוכל להרים את הפרויקט הוא נעזר ברועי הצאן, סטפן שמידט ואשתו, ויחד הם גרמו לכבשים לעקוב אחר חתיכות לחם שנפרשו על פני הקרקע בצורת מזרק באורך של כמאה מטרים. כאשר הם הצליחו להגיע למטרה הם הניפו רחפן באוויר ותיעדו את המחזה המרהיב, בתקווה שיצליחו לגרום לכמה שיותר אזרחי גרמניה לקבל את מנת החיסון.