האחים אסף ויותם דוקטור, הידועים בתור "האחים" שאחראים על יצירות קולינריות כגון מסעדת האחים, דוק ואייבי, קלטו את מצוקתינו בתקופת הקורונה ופתחו את "מכולת האחים" אונליין, שם הם מכרו ביצי חופש, ממרחים וסלטים שהיו נמכרים במסעדות, כריכים, וחומרי גלם כגון חמאה, יין, גבינות ואפילו פרחים.

עכשיו שהסגרים בתקווה מאחורינו, המסעדות חזרו לפעול, הפכה המכולת אונליין למכולת אמיתית מגניבה אפילו יותר.
אם אתם לא חיים בתל אביב אז אולי אתם לא יודעים שמסעדת האחים עברה ללוקיישן חדש בבית ציוני אמריקה שם תפסה את אחד המתחמים היותר שווים בעיר והפכה להיות מסעדת רחבת ידיים המשלבת מתחם חיצוני ופנימי וישיבה על בר .
בחלק הפנימי של המסעדה התמקמה לה המכולת המפורסמת שעכשיו קיבלה חלל משלה, חלל מעוצב וגדוש במוצרים מקומיים בלבד.

כזה סנדוויץ בא לנו כל יום (צילום: נועם פריסמן)
כזה סנדוויץ בא לנו כל יום (צילום: נועם פריסמן)

המכולת מכילה כמה מחלקות, מחלקת יינות ואלכוהול תוצרת מקומית בלבד כולל בירות ערביות, יינות שנעשו עבור המסעדות ונמכרים רק במסעדות, ליקרים מיוחדים, טוניק של נעמה שטנרליכט, סיידרים ועוד, מחלקת נוי ודקורציה לבית הכוללת סלים קלועים, זרים מיובשים וכלים יפייפים של אמנים מקומיים והמחלקה האהובה עלי- המעדנייה, שם כלארח כבוד נמצאים הדברים הכי טעימים שיש : חמאת שום ועשבי תיבול מופלאה, כבד קצוץ, חמאת סחוג, שמנת מתוצרת בית בית, ירקות מוחמצים, גבינות ממחלבות בוטיק, אבן יוגורט ומנות ארוזות המגיעות היישר מהמטבחים של האחים, אייבי והדוק שכל הזמן משתנות כגון נקניקיות פורל, כרוב צלוי, טחינה, קציצות בקר, דגים מעושנים וכמובן כריכים נפלאים כגון פסטרמה, חומוס וכרוב אדום או כריך פורל כבוש, חזרת ושמנת.

יוזמה מקסימה נוספת היא שמן הזית שמוכרים במקום במחיר נהדר. שמן הזית מזן קורנייקי נמזג מתוך מכל נירוסטה גדול אל בקבוק זכוכית שניתן לקנות במקום או להביא מהבית במחיר של 24.90 שקלים  ל-750 מ"ל.

בשבת המכולת סגורה אבל אם תבקשו מהמלצרית משהו, היא תביא לכם. בקיצור זו המכולת שאסור לכם לפספס ואתם תודו לי על זה.

אבן גבירול 26, תל אביב, 03-6917171, ראשון-חמישי 12:00-19:00, שישי 10:30-15:30