ב-12 בספטמבר של שנת 1984, אישה בשם סנדרה וויליאמס הביאה בת לעולם. היא ובן זוגה, למרות שמותיהם הקצרים והרגילים, החליטו להעניק לה באופן רשמי בתעודת הלידה, את השם רושאנדיאטלינשיאונבשנק קויאאניסקוואטיוש וויליאמס. ואם חשבתם לעצמכם שזה לא ארוך ומסורבל מספיק, התברר שבהמשך אמה החליטה להאריך את השם אפילו יותר. זה אמנם נראה לכם כמו חירבוש של אותיות או טעות הקלדה, אך זה השם הארוך בעולם: 

Rhoshandiatellyneshiaunneveshenkescianneshaimondrischlyndasaccarnaerenquellenendrasamecashaunettethalemeicoleshiwhalhinive'onchellecaundenesheaalausondrilynnejeanetrimyranaekuesaundrilynnezekeriakenvaunetradevonneyavondalatarneskcaevontaepreonkeinesceellaviavelzadawnefriendsettajessicannelesciajoyvaelloydietteyvettesparklenesceaundrieaquenttaekatilyaevea'shauwneoraliaevaekizzieshiyjuanewandalecciannereneitheliapreciousnesceverroneccaloveliatyronevekacarrionnehenriettaescecleonpatrarutheliacharsalynnmeokcamonaeloiesalynnecsiannemerciadellesciaustillaparissalondonveshadenequamonecaalexetiozetiaquaniaenglaundneshiafrancethosharomeshaunnehawaineakowethauandavernellchishankcarlinaaddoneillesciachristondrafawndrealaotrelleoctavionnemiariasarahtashabnequckagailenaxeteshiataharadaponsadeloriakoentescacraigneckadellanierstellavonnemyiatangoneshiadianacorvettinagodtawndrashirlenescekilokoneyasharrontannamyantoniaaquinettesequioadaurilessiaquatandamerceddiamaebellecescajamesauwnneltomecapolotyoajohnyaetheodoradilcyana. 

ההורים הגישו בקשה רשמית לשינוי השם בתעודת הלידה של ג'יימי, כך שהשם הרשמי הפרטי שלה מורכב מ-1,022 אותיות. אה וכאילו שזה לא מספיק, יש לה גם שם אמצעי של 36 אותיות. השם של ג'יימי כל כך ארוך וקיבל אישור רשמי לכך, שלמעשה היא שברה את שיא גינס העולמי כאשר התגלה בנוסף שאורך השם הוא קצת יותר 60 ס"מ במסמך תעודת הלידה שלה. צפו בראיון עם ווילאמס משנת 1997: 

"הייתי חייבת לשבור את שיא גינס העולמי, הייתי חייבת לוודא שהשם שלה הולך להיות ייחודי", אמרה וויליאמס האם ב-1997, בתכניתה של אופרה ווינפרי, כשהסבירה מה הוביל אותה לעשות זאת. "לא רציתי שהשם שלה יהיה כמו של מישהו אחר. השם שלה היה חייב להיות שונה וזה היה חייב להיכנס לספר השיאים של גינס". לאחר שבירת השיא המוזר הזה, מדינת טקסס שינתה את החוק כך שהורים יוכלו לתת לילדיהם שמות רשמיים באורך מוגבל, שנכנס לתיבת השם במסמך תעודת הלידה ולא אות אחת מעבר לכך.