ברדיו 103fm גאים להציג סדרת פודקאסטים חדשה שתשודר בדיגיטל אחת לחודש - 'רוקוויאם'. מדובר בהצדעה לאגדות ותופעות הרוקנ'רול העולמי בשנות ה־50 וה־60. מדי פרק, יקדיש חוקר המוזיקה דודי פטימר פרק לתופעה או לאגדת רוקנ'רול פורצת דרך, מוסכמות שעיצבה את הפסקול העולמי ושינתה פניה התרבות המוזיקלית לעד.

שנות ה־50 היו משמעותיות ומהפכניות בתרבות ובחברה האמריקאית. אחרי עידן ה'בייבי בום' והטראומה ממלחמת העולם השנייה, החלה להתפתח סצנה מחתרתית ונועזת של ניפוץ אידיאלים גזעניים, בעיטה בשמרנות הדתית והרצון למצוא מחדש את קול הנעורים.

לתוך החלל בזה בדיוק נכנס הרוקנ'רול, מונח שהגה שדרן הרדיו האמריקאי אלן פריד. הסגנון, שהושפע ממוזיקת רית'ם אנד בלוז, קאנטרי וסווינג, יצר תמהיל מרדני ומהפכני שסחף את העולם.

רבים מעידים על השיר 'Rock Around The Clock', שביצע ביל היילי יחד עם להקת 'הקומטס' שליוותה אותו בכתוביות הסרט 'זרע הפורענות', כלהיט הרוקנ'רול הראשון שבישר על המהפכה. מאותו רגע החלו מיטב המוחות הצעירים והפרועים ליצור, לכתוב, להקליט ולבצע שירי רוקנ'רול שחוללו את המהפכה החברתית, התרבותית והאופנתית הגדולה ביותר במאה ה־20. בדמות חלוצים ראשוניים כאלביס פרסלי, פאטס דומינו, ליטל ריצ'ארד, צ'אק ברי, באדי הולי וכדומה.

בפרק הנוכחי של 'רוקוויאם' הקדיש דודי פטימר את הפודקאסט למוזיקאי והפסנתרן האמריקאי ג'רי לי לואיס, אחד מכוכבי הרוקנ'רול הפרובוקטיביים והאמיצים בשנות ה־50 שסחף את העולם עם להיטי ענק. לדוגמה: 'Great Balls Of Fire', 'Whole lotta shakin’ בפרק הנוכחי של 'רוקוויאם' הקדיש דודי פטימר את הפודקאסט למוזיקאי והפסנתרן האמריקאי ג'רי לי לואיס, אחד מכוכבי הרוקנ'רול הפרובוקטיביים והאמיצים בשנות ה־50 שסחף את העולם עם להיטי ענק. לדוגמה: 'Great Balls Of Fire', 'Whole lotta shakin’ goin on', 'Breathless', "High School Confidental' ועוד רבים וטובים שהפכו אותו לכוכב ענק.

לצד ההצלחה, חייו של לואיס היו טרגיים וסוערים למדי. הוא נישא 7 פעמים, כשפעמיים התחתן בטרם התגרש מאשתו הקודמת, שכל 2 מילדיו בעודו בחיים ובשנת 1957 נישא לבתו של בן דודו בת ה-13, דבר אשר חולל סערה עולמית שכמעט וקברה לו את הקריירה. בנוסף, לואיס התמכר לאלכוהול, התמכרות שכמעט עלתה לו בחייו ובשנת 2019 חטף שבץ מוחי ממנו החלים וכיום הוא עדיין מנגן.

בפרק זה נצלול לעומק אל סיפורו המסעיר של ג'רי לי לואיס, שכונה 'הרוצח', ונתבל בלהיטיו הגדולים ביותר שהגדירו מחדש את הרוקנ'רול בשנותיו הראשונות.