אחרי 15 שנות נישואין של בני הזוג ממרכז הארץ, הגיע משבר דרמטי שהביא את האישה להחלטה להתגרש מבעלה באופן סופי. לאורך כל שנות הזוגיות השניים חיו מאורח חיים ברמה גבוהה שלא החסיר מהם דבר. הגבר, בעלים של מספרה יוקרתית ומצליחה ומרצה לעיצוב שיער ואיפור, הניב עבור הזוג הכנסות גבוהות למדי. 

האישה, מנהלת חשבונות במקצועה, טענה בפני עורכת דינה, שרין סולן, כי יש באפשרותה להעריך בדיוק כמה הם הרוויחו לאורך השנים ואף טענה כי "אם יהיה צורך תפתח דברים שלא ינעמו לאוזן בעלה", כמו איזה סוג כסף זרם לכיסם. בנוסף לכך, האישה ציינה כי היא בטוחה שבעלה בגד בה אין ספור פעמים, אך לאחרונה עשה זאת בצורה מופגנת ופגע בכבודה. 

לדבריה, הבעל צבר לעצמו עם השנים עשרות אלפי עוקבים באינסטגרם, באמצעותם היא תוכל להעריך את מרכיב הפיצוי לו היא זכאית. עו"ד סולן טוענת כי מדובר כן באירוע מובהק של פיתוח קריירה במהלך נישואין, כלומר מספר העוקבים באינסטגרם של הבעל יכולים להעיד על הפופולריות שלו ועל סוג לקוחותיו, שחלקו משאיר בטיפול אחד אלפי שקלים. 

השופטת בבית המשפט לענייני משפחה ביקשה לברר מה המשמעות של הערכת שווי עוקבים, ועו"ד סולן הדגישה כי מדובר גם בפוטנציאל שיווק עתידי של עסקי הבעל. לעומת זאת, הבעל טוען להגנתו: "האינסטגרם הוא בילוי עבורי", או במילים אחרות – הוא משתמש באפליקציה לפנאי והנאה ולא רק למטרות שיווק. לאור כל הנסיבות, בית המשפט נקט בצעד יוצא דופן ומינה אקטואר, שרק לאחריו תדרוש האישה את גובה הפיצוי אותו היא דורשת עבורה ועבור שני ילדיה. כמו כן, במקביל השניים נשלחו ליישוב הסכסוך כמקובל בחוק.