כולם חושבים שג'ולין דיאז ובתה מילאני פארקס הן אחיות, אפילו יש כאלה שחושבים שהן תאומות, אך אחת מהן בת 21 והשנייה... בת 44. ג'ולין דיאז, תושבת קליפורניה, המכונה ברשת "האמא הלוהטת בעולם", מספרת שהיא יוצאת לדאבל דייטים עם הבת שלה ושגברים בני 20 מתחילים איתה בלי סוף. עם זאת, היא מעדיפה להשאיר את הדייטים הצעירים לבת שלה. 

לשתיים יש פרופילים באפליקציות היכרויות והן מסייעות אחת לשנייה למצוא דייטים פוטנציאליים. עם זאת, ג'ולין מספרת שהפרופיל שלה נחסם לעיתים קרובות כי אנשים מדווחים עליו כפרופיל מזויף - כי הם מסרבים להאמין שאישה בשנות ה-40 לחייה נראית כך. ג'ולין סיפרה ל-Jam Press על הקשר המיוחד עם בתה מילאני: "מילאני מבקשת את עצתי לגבי דייטים כל הזמן. אני אוהבת שהיא סומכת על העצות שאני נותנת לה. אני מרגישה שהיא מאוזנת היטב בדייטים ואני שמחה שהניסיון שלי יכול לסייע לה".

בואו נעשה סדר - זו האימא: 

View this post on Instagram

A post shared by Joleen Diaz (@joleendiaz)

ג'ולין סיפרה כיצד נחסמה מאפליקציית ההיכרויות Hinge מאחר שאנשים לא האמינו שהיא בת 44: "זה מצחיק. אני חושבת שאנשים חושבים שהחשבון שלי מזויף ומדווחים עליי. אני יכולה לקשר את האינסטגרם שלי לפרופיל שלי, מה שכנראה יעזור להוכיח שזו באמת אני, אבל אני לא עושה את זה כי אני חושבת שהתמונות ברשת החברתית שלי לא מציגות את האדם הפשוט שאני, עם הרגליים על הקרקע".

View this post on Instagram

A post shared by Joleen Diaz (@joleendiaz)

לג'ולין, מורה בתיכון, יש יותר מחצי מיליון עוקבים באינסטגרם אותם היא משתפת בתמונות מחמיאות שלה בביקיני. עם זאת, היא מתעקשת שבמציאות היא לא זוהרת כמו הפרסונה המקוונת שלה. היא הוסיפה: "הייתי רוצה להכיר מישהו קודם ורק אז להסביר לו את מה שהוא רואה ברשת החברתית שלי, ברגע שהוא יכיר אותי קצת יותר". היא דיברה גם על גברים צעירים שמתחילים איתה: "הגיל הוא לא מחסום עבורי, אבל אני לא רוצה לצאת עם טוי-בוי. לעולם לא אשקול לצאת עם מישהו צעיר מספיק כדי להיות חבר של הבת שלי".

גברים בוגרים שמחפשים אהבה ומתעניינים בג'ולין צריכים לעמוד בקריטריונים המחמירים שלה. "אני נמשכת לגברים שאפתניים ובעלי מוטיבציה, גברים עם ביטחון עצמי, בעלי השקפה חיובית ויכולת תקשור טובה", היא אמרה. לדברי ג'ולין, איש החלומות שלה הוא אדם עצמאי מבחינת כלכלית, מתאמן וחובב כלבים: "לא יצא לנו לצאת לדייטים לאחרונה אבל אני והבת שלי מתכוונת להמשיך בזה. בעבר יצאנו עם הדייטים שלנו לסרטים, לים, לבאולינג, לטיולים רגליים. אנחנו אופטימיות שנצליח למצוא לכל אחת מאיתנו את האחד שלה".