לשכת ראש האופוזיציה בנימין נתניהו עידכנה היום (ראשון) כי מכתב נוסף הכולל איום ברצח הגיע בימים האחרונים ללשכתו. המכתב כולל איומים מפורשים לרצוח את שרה ויאיר נתניהו. עוד נמסר כי נתניהו הגיש תלונה במשטרה בנושא.

במכתב נכתב: "מוות לשרה, מוות ליאיר, בקרוב. אנחנו בדרך. שלושתנו אזרחים ישראלים בארה״ב - חברים של יגאל אמיר ואוהד סקורניק - מגיעים ארצה בקרוב רק להרוג את שרה ויאיר נתניהו. רוצים לראות את דמם מול הרחובות של קיסריה. מוות להם. אחר כך יהיה התור של ביבי הפושע. מדינת ישראל צריכה להיות נקייה מכל בני משפחת נתניהו. רק אבנר יכול להמשיך לחיות. תזהרו".

מכתב האיומים שנשלח ללשכת נתניהו
מכתב האיומים שנשלח ללשכת נתניהו

כזכור, בחודש שעבר החליטה ועדת השרים לענייני שב"כ על הסרת האבטחה משרה נתניהו ומשני ילדיו - אבנר ויאיר. מספר ימים לפני ההחלטה, שעוררה כאמור סערה בגוש הימין כולו, פרסם נתניהו סרטון ברשתות החברתיות, בו חשף איומים על חייו ועל חיי משפחתו, ובו קרא לשמירה על ביטחונם: "אל תפקירו את אשתי וילדיי, מי ייקח אחריות אם חס וחלילה יקרה להם משהו?".

"בשנים האחרונות, מגיעים איומים בלתי פוסקים לפגוע בי, ברעייתי ובבניי, ואפילו לרצוח אותם - כולל בחצי שנה האחרונה - כולל רק אתמול", כך פתח את דבריו בסרטון שפרסם. "אתמול פרסם ארגון שמאל קיצוני שקורא לעצמו CRIME MINISTER איום ישיר נוסף לפגוע ברעייתי ובניי".

יו"ר האופוזיציה ציטט איום על חייו, שכלאורה נאמר בו: "ביום שני הקרוב, תוסר האבטחה משרה נתניהו ושני בניה. צפו להפתעות?", והוסיף: "יש פה איום ברור לפגוע בהם, כולל ציון של התאריך המפורש שבו תוסר האבטחה ותהיה הזדמנות לפגוע בהם. חשוב לזכור שגנדי נרצח יומיים בלבד אחרי שהסירו ממנו את האבטחה, ולכן אגיש תלונה למשטרה על האיום המפורש הזה".

בנוסף, חשף ראש הממשלה לשעבר מכתב איום שקיבל לכאורה לאחרונה: "יאיר המנוול, אנחנו ארבעה ישראלים בחו"ל, נגיע ארצה בקרוב כדי להרוג אותך ואת אביך הזבל, וגם את אמך. מות תמות בקרוב. חכה לנו. נגיע בקרוב מאוד".