אבדה גדולה לעולם הטלוויזיה האמריקאית. השחקן והקומיקאי בוב סאגט, מי שגילם את האבא בסדרה "צער גידול בנות", הלך הלילה (שני) לעולמו בגיל 65. לדברי משפחתו והרשויות, הוא נמצא מת בחדר בבית מלון באורלנדו, פלורידה, לאחר הופעה. סיבת מותו של סגט אינה ברורה, אך המשטרה שהגיעה למקום לא מצאה ראיות לשימוש בסמים או לפלילים. 

משפחתו, כאמור, אישרה את דבר מותו ומסרה: "הוא היה הכל בשבילנו ואנחנו רוצים שתדעו כמה הוא אהב את המעריצים שלו, להופיע מול קהל ולחבר בין אנשים מכל חלקי החברה בעזרת צחוק". 

לאחר הופעה שערך בשבת, העלה פוסט באינסטגרם בו כתב כי "לא שמתי לב שהופעתי הלילה במשך שעתיים. חזרתי לעשות קומדיה כמו שעשיתי כשהיית בן 26. מצאתי את הקול החדש שלי ואני אוהב כל רגע".  

סאגט התפרסם בארצות הברית ובעולם כולו כשגילם את דני טאנר בסדרה "צער גידול בנות" בשנים 1995-1987. בסדרה הוא שיחק אב אלמן שמגדל את שלוש בנותיו יחד עם גיסו ועם חברו הטוב. הוא שב לתפקיד כעבור 20 שנה לסדרה "צער גידול בנות - הדור הבא" (Fuller House).

סאגט גם הגיש את תוכנית הסרטונים "America's Funniest Home Video. ב-2005 הוא שב למסך הקטן, בערך, כהשתתף בסדרה "איך פגשתי את אמא שלכם", שם גילם גילם את האב שמספר לילדיו המתבגרים איך פגש את אמא שלהם. 

ג'ון סטאמוס, שגילם את גיסו ג'סי ב"צער גידול בנות", מסר בתגובה למות חברו כי הוא "שבור. אני בשוק מחולט. לעולם לא יהיה לי חבר כמוהו. אני אוהב אותך כל כך, בובי". קנדיס קמרון בר, שגילמה את בתו די.ג'יי בסדרה כתבה בטוויטר: "אני לא יודעת מה לומר, אין לי מילים. בוב היה אחד האנשים הטובים ביותר בחיי. אהבתי אותו כל כך". 

I don’t know what to say  . I have no words. Bob was one of the best humans beings I’ve ever known in my life. I loved him so much.