הכל נשאר במשפחה: פרשה הזויה עלתה לכותרות בימים האחרונים, אחרי שהסיפור נחשף לראשונה בטיקטוק וזכה למיליוני צפיות. קורטני קופנהגן, בת ה-18, חשפה בעמוד שלה על הדרך הנבזית בה גילתה שבן זוגה בוגד בה. עם הבגידה כשלעצמה לא מספיקה, אתם תהיו בהלם כשתגלו עם מי. צפו בסיפור הוויראלי של הסטודנטית שגילתה שבן זוגה בוגד בה: 

צעירה גילתה שבן זוגה בוגד בה - עם אחותו החורגת (צילום: טיקטוק)

"אחותו החורגת של האקס שלי שלחה לי סרטון סנאפצ'אט של שניהם כשהם עירומים לגמרי, והיא הייתה מעליו", אמרה קופנהגן לאתר החדשות The Post. לדבריה, השניים הם אחים חורגים כבר כשמונה שנים, אחרי שאמו של בן הזוג מצאה את אהבתה - אביו של "המאהבת". 

קופנהגן, סטודנטית בשנה א' באוניברסיטת מישיגן, פירטה בטיקטוק על התקרית המחרידה: "מעולם לא ראיתי את אחותך החורגת כאיום", כתבה על הסרטון, כשברקע השיר Don't של אד שירן, והוסיפה: "עד שהיא שלחה לי סרטון שלכם מקיימים יחסי מין כמובן". בהמשך הסטודנטית סיפרה כי היא הכירה את בן זוגה, העונה לשם מיטשל, בסמסטר הראשון שלה בקולג'. 

"יצאתי לארוחת צהריים עם אמא של בן הזוג שלי כי זה היה יום ההולדת שלה ורציתי לחגוג איתה, אלא שאז האחות החורגת שלחה לי את הסרטון", אמרה. לדבריה, היא הייתה המומה, אך מי שבאמת נדהמה מהתרחיש הייתה אמו של מיטשל, שאף עזבה את המסעדה כדי להתעמת עם הילדים בנוגע לסיטואציה הביזארית. 

@theshortdumbass Reply to @theshortdumbass ♬ original sound - Courtney Copenhagen

עוד לפני שלקופנהגן הייתה הזדמנות להתעמת עם מיטשל, היא גילתה כי הוא חסם אותה מכל פלטפורמה אפשרית ולכן החליטה לשתף את הסיפור ברשת. "לא ציפיתי לקבל כל כך הרבה צפיות ולייקים ותמיכה של העוקבים. "תמיד פרסמתי סרטונים כדי להתמודד עם סיטואציות שונות שקורות לי", היא טענה. עוד קופנהגן סיפרה כי בהמשך היא קיבלה מהאחות החורגת הודעה זועמת על ש"כיבסה בחוץ את הכביסה המלוכלכת", אך כמובן שהסיטואציה כל כך מורכבת עד כדי שזה אפילו לא עניין אותה.