בסרטון טיקטוק שנצפה יותר מ-16.5 מיליון פעמים מאז שהועלה לרשת, אלנה יילדיץ בת ה-21 כתבה: "חברה קרובה שלי לא הזמינה אותי לחתונה שלה בגלל שהיא חשבה שאני נראית טוב מדי בשמלה שהיא בחרה עבורי". צפו בסרטון הוויראלי של השושבינה שנזרקה מהחתונה: 

השושבינה סולקה מהחתונה כי הייתה "יפה מדי" בשמלה שלה (צילום: טיקטוק)

לאחר מכן היא הראתה תמונה שלה בשמלה הנוצצת והמקושטת בנצנצים כחולים וכסופים עליה שילמה 1360 דולר וכתבה "לפחות צילמתי כמה תמונות בהן אני אש" וסיפרה לאינסיידר שהיא הייתה אמורה לשמש שושבינה בחתונה לצד חמש חברות נוספות.

הוא סיפרה שהיא שלחה סרטון שלה לובשת את השמלה לכלה לעתיד - שהיא סרבה לנקוב בשמה - לפני שקיבלה ממנה שיחה לא צפויה. "היא התקשרה אליי וסיפרה לי על חוסר הביטחון שלה לגבי השמלה שלי, שהיא מושכת יותר מדי תשומת לב. היא כעסה מאוד על כל הסיטואציה ובסופו של דבר ביטלה את ההזמנה שלי לחתונה לאחר השיחה. נקלענו לריב כי התגובה שלה נראתה לי לא הגיונית משום שהיא בחרה את השמלה הזו בעצמה".

@alenayildiz @hotgirlscantsing ♬ original sound - chloe.logue

יילדיץ הוסיפה שגם חמש השושבינות האחרות נצטוו ללבוש שמלות דומת ולכן לא היה ברור לה מדוע דווקא היא "סומנה" על ידי חברתה.

"דיברנו על החתונה שלה במשך שנים, וכל כך שמחתי שהחברה שלי תהיה סוף סוף עם אהבת חייה ורציתי לחגוג איתה", אמרה ילדייץ. מאז היא וחברתה לא בקשר, אבל היא טוענת שהכלה יצרה איתה קשר לאחר שראתה את הסרטון הוויראלי שלה בטיקטוק והן התווכחו עוד.

@alenayildiz

forever grateful for everything I love you more than life❤️

♬ som original - _.Some_girl._

אחת המגיבות שראתה את התמונה כתבה לה: "אוקיי, היא לא טועה. וואו איך את נראית!". אחרת תהתה: "היא בחרה עבורך את השמלה - היא לא יכלה לבחור לך שמלה אחרת במקום לא להזמין אותך?". אחרת סברה שאולי אלנה סירבה ללבוש שמלה אחרת ופחות מוציאה עיניים. כדי להבהיר את מה שקרה, אלנה הגיבה וכתבה: "זה לא מה שקרה. מעולם לא סירבתי לשום דבר. היא אמרה לי שהיא לא רוצה שאלבש את השמלה הזו בדקה האחרונה. לא היה לי זמן למצוא שמלה אחרת".

היא אמרה שאין לה מושג אם היא אי פעם תשלים עם חברתה הוותיקה, אבל אמרה שמאז שפירסמה את הסרטון היא הפכה לכוכבת וזכתה לתמיכה רחבה ויש לה גם עצה לכל הנשים: "יופי של אישה אחרת לא גורם ליופי שלך לדעוך, והלוואי שיותר אנשים יבינו את זה ויהיו בטוחים בעצמם", היא סיכמה.