מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4
יש לכם נוכחות והשפעה בקריירה, אבל ודאו שאתם פועלים מהסיבה הנכונה ולא נגררים למלחמות אגו על שינוי תפקיד. מרקורי נכנס לנסיגה ויכול לגרום לניתוקים ולעצבנות בגלל אי־הבנות. השתדלו להיות סבלניים.
הירח המלא בסרטן בלילה בין שני לשלישי יגרום לרגישות בבית ובקרב המשפחה, וזה יכול להשפיע גם על הקריירה. תצטרכו לעכל את מה שעברתם בשבועות האחרונים ואת ההשפעה של זה עליכם. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

21.4־20.5
מרקורי בנסיגה בבית הקריירה יגרום לאי־הבנות, לעצבנות ולחוסר שקט מול אנשים בעבודה. יש לכם נטייה להתעקש, וזה מגביר את הסיכויים למאבקי כוח. השתדלו להיות סבלניים. אל תקבלו החלטות בענייני קריירה עד אחרי נסיגת מרקורי.
הירח המלא בסרטן יגרום לרגישות בסביבה הקרובה. אתם חשים צורך בשינוי. השקפת העולם משתנה, וזה מכביד עליכם. כדאי לדחות פעילות שדורשת אנרגיה. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6
מערכות יחסים עלולות להוציא אתכם מפוקוס. השתדלו להיות ממוקדים ולא להיות מושפעים מהצד השני. מרקורי בנסיגה מעורר רצון לידע חדש וסקרנותכם גוברת. עם זאת, תחושו עצבנות וחוסר שקט מנטלי מרוב רעיונות וחשיבה. השתדלו לא להיות מושפעים מהסביבה אלא להקשיב לאינטואיציות שלכם.
הירח במזלכם בשישי־שבת יגביר את חוסר השקט. הירח המלא בסרטן יגרום לעיסוק מוגבר בנושאים כלכליים. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7
מערכות יחסים דורשות התעסקות. תהליך הניקוי והשחרור הקרמתי נמשך ומעלה פחדים וחוסר ביטחון. מרקורי בנסיגה בדלי יגרום לעצבנות לא מובנת וגם לתובנות רגשיות עמוקות. השתדלו לתת לתהליך לקרות, אל תתנגדו. כדי להתמודד עם חוסר השקט, אפשר לעשות מדיטציות וטיפולים ולהתכנס פנימה.
הירח המלא במזלכם בין שני לשלישי בלילה יכול לגרום להצפות רגשיות ולרגישות יתר, בעיקר במערכות יחסים. כדאי לדחות החלטות גורליות כרגע.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8
העבודה והבריאות דורשות מכם אנרגיה והשקעה. אתם דומיננטיים ומשפיעים בסביבת העבודה, ומעמדכם מתחזק. מרקורי בנסיגה בבית הזוגיות גורם לאי־הבנות, לעצבנות ולהתפרצויות. השתדלו להיות סבלניים.
הירח המלא בסרטן השבוע יגרום לרגישות ולהצפות רגשיות לא מובנות, ואף לבכי ומועקה. הירח במזלכם בשלישי ורביעי יחזק אתכם אך גם יחזק גם את הקונפליקטים במערכות היחסים. ימים טובים השבוע: שישי־שבת.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9
נדרשת מכם עבודה בתחום הרומנטי. תיתכן הזדמנות לאהבה מחייבת וגורלית, אם תדעו לשחרר את הפחדים הישנים. מרקורי בנסיגה ישפיע על סביבת העבודה. ייתכנו חוסר סבלנות, עצבנות והתפרצויות. למרות הקושי, השתדלו להיות מאופקים.
הירח המלא בסרטן ישפיע על חברויות - היו רגישים לחברים יותר מהרגיל, השתדלו לא להיפגע ולא לקחת דברים באופן אישי. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10
קשרים משפחתיים עוברים שינוי שיכול לגרום לחוסר ביטחון ופגיעה ביציבות, אבל הקשרים נבנים מחדש, ואיתם יגיעו גם יציבות וביטחון. דפוסים ואמונות הקשורים למשפחה מתפרקים בתהליך אינטנסיבי.
מרקורי בנסיגה בבית האהבה עלול לגרום לאי־הבנות, וייתכן שייאמרו דברים בלתי צפויים. השתדלו להיות סבלניים ולא לשפוט. הירח המלא בסרטן ישפיע על הקריירה. ייתכן שיתרחש אירוע שישפיע עליכם רגשית. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11 
ייתכנו פרידות מאנשים קרובים, חשבונות נפש והתפכחות. בזוגיות נדרש שינוי. מרקורי בנסיגה גורם לקצרים בתקשורת בבית ובקרב המשפחה. אי־הבנות עלולות לגרום להתפרצויות ולקושי להביע את עצמכם כראוי. ייתכנו ויכוחים, עצבנות וחוסר שקט בבית על רקע תקשורת לקויה. השתדלו להיות סבלניים.
הירח המלא בסרטן עלול לגרום לרגישות יתר. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12
מרס במזלכם מעניק אנרגיה, אבל הזווית לנפטון מחלישה אתכם. שמרו על הפוקוס כדי לנצל נכון את האנרגיה. מומלץ לעסוק בספורט. מרקורי בנסיגה יוצר אי־הבנות, חוסר שקט וחוסר סבלנות בסביבה הקרובה. עלולות להתרחש התפרצויות בלתי צפויות. רצוי לשמור מרחק מאנשים שהתקשורת עמם מורכבת.
הירח המלא בסרטן יגרום לרגישות גבוהה ולהתחדדות של האינטואיציות. הקשיבו לבטן והשתדלו לשמור על שקט פנימי. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1
אנרגיה של מערכות יחסים קרמתיות מתנקה ומשתחררת. תידרשו לשחרר חסימות ופחדים מהעבר. ייתכנו פרידות ושינויים ביחסים, אבל הביטחון נבנה מחדש. בעקבות נסיגת מרקורי בבית הכספים, רצוי לשים לב להוצאות בלתי צפויות.
הירח המלא בסרטן ישפיע על הזוגיות, שתתאפיין בתקופה הקרובה ברגישות גבוהה.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2
עומס מנטלי, עצבנות, חוסר שקט, התרחשויות מפתיעות והתפרצויות צפויים בתקופה הקרובה. זה משפיע גם על האווירה בבית, שתתאפיין בלחץ ובעצבים. השתדלו להיות סבלניים ולתת לתקופה הזו לעבור. רצוי להיות עם עצמכם ולהימנע מחיכוכים מיותרים.
הירח המלא בסרטן ישפיע על סביבת העבודה, שתתאפיין ברגישות גבוהה. ימים טובים השבוע: שישי־שבת.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3
קשרים חברתיים מתנקים: אנשים משמעותיים נכנסים ויוצאים מחייכם. מרקורי בנסיגה יוצר רעש, עצבנות וחוסר שקט פנימי, כדאי להיות עם עצמכם.
הירח המלא בסרטן גורם לאירועים רגשיים בתחום הרומנטי. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.