אחרי שטען לפני כמה שבועות כי ילדים מתו מזן הקורונה אומיקרון בבריטניה, בזמן שבממלכה טענו אחרת, האם ראש הממשלה נפתלי בנט טעה שוב במידע שהעביר במסיבת העיתונאים אמש? 

במהלך דבריו דחה בנט את הטענות לפיהן ישראל נמצאת בכאוס בעקבות התפשטות הגל החמישי של הקורונה. זאת, על רקע הביקורת הקשה המופנית כלפי הממשלה בכל הקשור לבדיקות המהירות. לדבריו, "אנחנו ניצבים מול גל הדבקות שמכה בכל העולם. האומיקרון הוא זן שמדבק יותר מכל הזנים האחרים גם יחד, המספרים הם בגובה שלא הכרנו עד כה".

"אני מזכיר שהאולפנים שקוראים להיסטריה, קראו לי היסטרי כשהכנו את המדינה. בכל העולם מתמודדים". באוסטריה מקבלים תשובות PCR אחר שבוע, בניו יורק אחרי חמישה ימים. אנחנו נגיע לכמה מיליוני נדבקים, אבל אנחנו מנהלים את המשבר הזה בעקביות לאור שלושה עקרונות יסוד: המשק פתוח ככל שניתן והכלכלה ממשיכה לתפקד, שנית, אנחנו מגנים על הפגיעים ביותר ושלוש, שומרים על הילדים שלנו, גם אם זה קשב", אמר בנט. 

מי שניסה להעמיד אותו על טעותו היה השר לשעבר חיים רמון, שפרסם בטוויטר כי בנט טועה לגבי המצב באוסטריה. "במסיבת העיתונאים שנערכה, ראש הממשלה נפתלי בנט אמר, בין היתר, כי 'באוסטריה מקבלים תשובות PCR אחרי שבוע'. אדוני ראש הממשלה, ברצוני להביא לידיעתך את המצב האמיתי באוסטריה. באוסטריה אפשר לאסוף בחינם ערכות של בדיקות קורונה בסופר פארמים באמצעות אפליקציה בטלפון וקוד שעל גבי החבילה", כתב רמון. 

"בנט", כתב רמון לבסוף, "אני מקווה שאת שאר הדברים שאתה אומר, אתה בודק יותר טוב, והלוואי שהממשלה בראשותך הייתה מתנהלת כמו ממשלת אוסטריה בכל מה שקשור לקורונה".