ראש הממשלה נתפלי בנט תקף היום (רביעי) את יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו וטען כי "משקר ביודעין ומסכן חיי אדם, רק בשביל רווח פוליטי". בפוסט ארוך שפרסם בדף הפייסבוק שלו, טען בנט כי קודמו בתפקיד מרבה להפיץ שקרים כנגד החלטת הממשלה לאפשר את בדיקות ה-PCR לקורונה רק אצל האוכלוסיה המבוגרת, כשלדבריו הם עלולים לפגוע בבריאות הציבור ואף להוביל למוות. בהמשך, הגיב מנהיג הליכוד וטען כי "בנט הפקיר את אזרחי ישראל". 

"בדיקות האנטיגן כבר הצילו רבבות חיי אדם ברחבי העולם מקורונה באמצעות זיהוי אנשים מדבקים ובידודם, ומניעת המשך הדבקה של אנשים שעלולים היו לחלות ואף למות", כתב ראש הממשלה. "האנטיגן הוא כלי יחסית מדויק ביחס לשאלה האם האדם הוא מדבק בעת הבדיקה. ה-PCR אכן יותר רגיש ומסוגל להשיב על השאלה האם אתה נושא את הנגיף בעת הבדיקה", קבע. 

ראש הממשלה הסביר כי בדיקות ה-PCR חיוניות לשימוש אצל הציבור המבוגר, על מנת שיהיה זיהוי מוקדם כדי לספק תרופה ואמר: "בישראל, כמו בכל העולם, קיבולת ה-PCR מוגבלת". 

"אם כולם, כולל צעירים, ילכו להיבדק רק ב-PCR, אנחנו נקבל תוצאות רק חמישה או שישיה ימים אחרי", המשיך בנט, "במצב זה, אותו זקן שנדבק כבר יהיה במצב קשה, ותרופת ה-Paxlovid, שחייבת להינתן בשלב מוקדם, כבר לא תעזור". 

על נתניהו אמר כי הוא "מקווה שיגביל את עצמו לשקרים שאינם מסכנים חיי ישראלים. בינתיים, אל תקשיבו לפייק, וודאי אל תוותרו על בדיקות האנטיגן. הן כלי חשוב במלחמה של כולנו נגד האומיקרון".

זמן קצר לאחר מכן, הגיב בנימין נתניהו על דבריו של בנט וכתב: "כראש ממשלה דאגתי לכל אזרחי ישראל לבדיקות קורונה PCR אמינות בחינם, בכל מקום בארץ ובלי תורי ענק. בנט שלח את אזרחי ישראל לקנות על חשבונם בדיקות קורונה ביתיות שמשרד הביטחון קבע שאינן אמינות".

עוד כתב נתניהו: "בנט איבד שליטה על הקורונה והפקיר את אזרחי ישראל לגורלם עם 0 סיוע כלכלי ו-0 החלטות בבריאות. נתניהו משקר ביודעין ומסכן חיי אדם, רק בשביל רווח פוליטי".