האסון בבקעה: רס"ן איתמר אלחרר ז"ל ורס"ן אופק אהרון ז"ל שנהרגו באירוע הירי בבקעת הירדן הלילה בעקבות טעות בזיהוי, יובאו היום (חמישי) למנוחות. אלחרר יובא למנוחות בשעה 14:30 בחלקה הצבאית בבית העלמין בקריית מלאכי, והלוויתו של אהרון תצא ב-16:15 מבית העלמין בגן יבנה. 

ראש הממשלה נפתלי בנט כתב בחשבון הטוויטר שלו: "איתמר ואופק, המפקדים שהגדילו ראש. האירוע הקשה של הלילה כבר מתוחקר והלקחים יופקו. איבדנו שני מפקדים אמיצים, רס״ן איתמר אלחרר ורס״ן אופק אהרון, והלב נקרע. כל החיים היו לפניהם".

דרור אהרון, ראש מועצת גן יבנה, ספד להם בדף הפייסבוק שלו: "בצער רב ויגון עמוק התבשרנו הבוקר על מותם שני קצינים מטובי בנינו, באירוע טרגי שהתרחש בבקעה. הקצינים, לוחמי עילית בחטיבת הקומנדו ביחידת אגוז, רס"ן אופק אהרון תושב גן יבנה ורס"ן איתמר אלחרר זכרם לברכה, מטובי מפקדנו בשמי ובשם כל היישוב אנו מוסרים תנחומינו למשפחות, בבוקר כזה הלב שבור".

שי רייכנר, ראש מועצת נחל שורק בה התגורר איתמר, כתב: "'כִּי עָלָה מות בְּחַלּוֹנֵינוּ'". בלב כבד אנו פותחים את הבוקר בבשורת איוב. איתמר אלחרר מבני ראם הוא קצין צה"ל שנהרג הלילה בפעילות האבטחה בבקעת הירדן. איתמר בן 26 בנופלו, בנם של דבי ומוטי ואח לגיא, נועה, אוהד ומיכל נישא רק לפני שנה לאור בחירת ליבו ושירת כקצין מוערך מאוד ביחידת אגוז. איתמר יזכר תמיד בליבנו כאדם ערכי, חייכן וצנוע שערכיו ואהבתו הגדולה לארץ ולאדם הם אלו שאפיינו את חייו ודרכו".

סרן אשר אילוז, חבר קרוב של רס"ן איתמר אלחרר, סיפר בכאן חדשות: "היה אישיות משכמו ומעלה. דרך ארץ הייתה מעל הכול אצלו. היה אהוב על פקודיו. כולם העריצו אותו. אני למדתי ממנו הרבה, גם כחבר וגם כמפקד".

חברים ומכרים רבים ספדו לשניים ברשתות החברתיות: "אין מילים לתאר את הכאב! לא נתפס. כאובים ואבלים את האובדן הגדול שלך, אנחנו פה כדי לחזק את המשפחה, ואת אור האהובה", כתבו. בן דודו של איתמר כתב גם הוא: "דמות ומופת איתמר הגבר שבגברים בן דודנו היקר אין מילים שינחמו אותנו".

חבר של השניים כתב בדרכו ללוייה: "אני יכול לכתוב פה כל היום, ועדיין לא להצליח להביע את כל האהבה שלי אליכם. רס״ן איתמר אלחרר
רס״ן אופק אהרון יהי זכרכם ברוך".