רס"ן איתמר אלחרר, קצין יחידת אגוז שנהרג אמש בתאונת הירי הטרגית בבקעת הירדן, הובא למנוחות היום (חמישי) בחלקה הצבאית בבית העלמין בקרית מלאכי.

מושיקו אלחרר, בן דודו של אלחרר, סיפר מוקדם יותר על בן דודו בריאיון לכאן ב' ואמר כי אין בו כעס על החייל שירה את הכדור הקטלני: "אין לנו כל כך מה לעשות, הכעס לא יעשה כלום. האובדן הוא אובדן. מה שיש לי לעשות זה רק לחבק את החייל שירה את הכדורים האלה ולחבק את המשפחה של הקצין השני שנהרג", אמר. 

"איתמר היה הטובים שבטובים, מאז שהוא היה ילד היה ילד מיוחד, דומיננטי, עם לב מזהב, כל מי שהיה צריך עזרה איתמר היה הראשון לעזור. היה ילד מצחיק כל הזמן היה מרים אותנו וגם ברגעים הכי קשים", סיפר מושיקו. 

"אני אספר על עצמי קצת שלפני שמונה חודשים איבדתי את אשתי, ואיתמר היה מגיע כל יום לשבעה מפתח תקווה ויושב איתי שעות, ואומר לי 'כל מה שאתה צריך מושיקו' ובאמת עושה את זה בלב שלם וכנות מלאה לא כזה 'על הדרך', באמת מה שאני צריך ולא התביישתי לבקש ממנו דברים כי זה איתמר, איתמר עשה הכל, קשה לי לדבר עליו בלשון עבר, היה עושה הכל בלב שלם".

על שירותו הצבאי סיפר מושיקו כי "איתמר היה חייל מצטיין, אני זוכר שבהתחלה היה לו קצת קשה עם המסגרת הצבאית אז הוא היה מדבר איתי והייתי אומר לו 'איתמר זה יעבור זה קצת קשה' ופתאום ראיתי צמיחה של חייל שכל המפקדים שלו העריצו אותו, ואני מכיר את המפקדים שלו והכרתי גם את המח"ט שלו וממש היה כיף לשמוע דברים עליו, זה איתמר".

מושיקו סיפר כי איתמר "התחתן לפני שנתיים בערך בקורונה, הוא ואשתו אור חיכו מאוד לאוגוסט שהוא יצא ללימודים והם יהיו קצת יותר ביחד, הוא היה אמור לצאת ללמוד באוגוסט ועוד התלבט מה ללמוד ואנחנו בתקופה האחרונה דיברנו יותר כל מיני הכוונות לחיים, היה מתייעץ איתי".

מושיקו הוסיף: "השבת הזאת, זו השבת האחרונה שראיתי אותו אחרי המון זמן שלא נפגשנו, גם בגלל הקורונה גם בגלל המצב, וכנראה שהוא ידע שהוא הולך להיפרד פה מהאנשים הקרובים".

כשנשאל מה דעתו על התקרית שגבתה את חייו של בן דודו אמר: " ני לא דובר את המשפחה אני אגיד מה אני חושב על התקרית, אין בי שום כעס, גם אני הייתי חייל ואני יודע איך הדברים עובדים וכמה תחקירים עושים לפני שיוצאים וקורות תקלות וקורים דברים כאלו, וזה פגע בנו באופן אישי התקלה שהייתה שם".

הוא הוסיף: "אנחנו לא יודעים הרבה, אני לא יכול להגיע לשום מסקנה, מה שיש לי לעשות זה רק לחבק את החייל שירה את הכדורים האלה ולחבק את המשפחה של הקצין השני שנהרג, אין לנו כל כך מה לעשות, הכעס לא יעשה כלום. האובדן הוא אובדן", סיכם.