רס"ן אופק אהרון, קצין אגוז שנהרג אמש בתאונת הירי הטרגית בבקעת הירדן, מובא למנוחות בשעה זו (חמישי) בבית העלמין בגן יבנה. הוא הותיר אחריו הורים, שתי אחיות וארוסה, לה היה אמור להינשא בחודשים הקרובים.

‏אביו של אופק אהרון ספד לבנו: "היית צנוע, אמיץ, לוחם, תחרותי. אדם משכמו ומעלה. השארת לנו חלל ריק. נפרדתי ממך ביום ראשון ברכבת. הגיע אלי צוות שדפק לי בדלת בשתיים וחצי בלילה. חשבתי שאני בחלום רע. היית כבר לפני שחרור אופק, למה לא הקשבת לי? אתם קיבלתם את אופק בריא והחזרתם אותו בארון".

הלוייתו של רס''ן אופק אהרון (צילום: אבשלום ששוני)
הלוייתו של רס''ן אופק אהרון (צילום: אבשלום ששוני)

בנות משפחתו של רס''ן אופק אהרון בהלוייתו (צילום: אבשלום ששוני)
בנות משפחתו של רס''ן אופק אהרון בהלוייתו (צילום: אבשלום ששוני)

אחיותיו של אופק, דניאל וגלי, הוסיפו בדמעות: "אבא רצה אותך כל יום בבית, שתהיה בקריה. אני אמרתי לך שלוחם זה הכי טוב שאפשר. הוא רצה שתהיה לוחם שלוש שנים, לא לנצח. מלאך שלנו ילד טהור שלנו מוצלח. כמה תוכניות היו לך. כמה דברים עשית. לא רצית למות. שמרת על כולם אבל הם לא שמרו עליך. אוהבים אותך אתה הגיבור שלנו. תשמור על אבא ואמא הם צריכים אותך".

תושבת המועצה גן יבנה, שם גדל, שמכירה אותו מילדות, סיפרה לוואלה! כי אופק בן ה-28 היה "ילד גאון, חכם, חרוץ, מלא בשמחת חיים. היה לו לב ענק. תמיד היה שפיץ". היא המשיכה ואמרה כי הוא היה "מלח הארץ, אוהב אדם, אוהב לטייל. כולם מספידים אותו. הוא היה אדם קטן כמו נפוליאון - וענק כמוהו". בבית הספר אורט רבין הקימו לזכרו עמדת הנצחה, שם הניחו ספר עם תמונות שלו, פרחים ונרות נשמה.