בימים אלה עמלה אשת העסקים וחברת הכנסת לשעבר פנינה רוזנבלום על העסק שפתחה למכירת קרמים ומוצרי טיפוח, ועל אף שהיא מנסה למכור את מרכולתה בקניונים ברחבי הארץ, היא מתקשה לעשות זאת מאחר והם עומדים כמעט ריקים מאדם נוכח החשש להידבק בקורונה. בשיחה הבוקר (שישי) עם ג'ודי שלום ניר מוזס, בתוכניתה ב-103FM, תקפה את מקבלי ההחלטות: "הממשלה עושה סגר סמוי, ההפחדות שהם מפחידים את האנשים עם מיליונים שיידבקו, חוץ מאשר שאין פקקים, כל העסקים נפגעים מההיסטריה המטורפת". 

בפתח דבריה תיארה את המתרחש בימים האחרונים: "כל השבוע היה מזעזע. הייתה ירידה של בין 50-60 אחוזים, בכל הארץ. הממשלה הזו עושה סגר סמוי. אני הכי כועסת בעולם על הבדיקות שאת עושה בבית שהן לא בהכרח אמינות או יעילות".

"את עושה פה פייק ניוז", השיבה לה שלום ניר מוזס. רוזנבלום הגיבה ואמרה: "אני יכולה לומר לך שזו עובדה. גם דיברו על זה בטלוויזיה שהבדיקות האלו לא נכונות ב-100 אחוז. הדבר שעוד מעצבן אותי זה אנשים שצריכים לממן את זה. מי שאוכל אותה זה הצרכנים, אין פיקוח על המחירים. זו בושה וחרפה של הממשלה הזו שנותנת לאנשים כל שניה ללכת לקנות את זה, זה ממש נורא".

רוזנבלום ציינה: "אני כל היום עם מסיכות, כמעט לא יוצאת ולא מבלה. אני לא נותנת לאף אחד לעמוד מולי בלי מסכה, אני שמה להם קרם על הידיים אבל כולם עם מסכות. אני צריכה לשמור, אין מה לעשות. באמת נמאס כבר מההפחדות האלו. אי אפשר לחיות איתן".

"באף מקום בעולם לא מפחידים את האנשים ככה, יאללה", המשיכה רוזנבלום, "אני יודעת שאת תומכת בממשלה הזו". דיי ג'ודי. הליברמן שלך לא מפצה את אנשי העסקים שמפסידים מיליונים עכשיו בגלל ההפחדות של הממשלה. זו בושה וחרפה מה שקורה כאן. יש פה איבוד שליטה טוטאלי. בואי למיאמי ותראי מה קורה שם, רוב המדינות בעולם היום כבר לא אדומות ואין היסטריה ופאניקה כזו. יש לי חברים ברומניה והכול פתוח. פה כל יום בטלוויזיה 'מיליונים ידבקו', אנשים מפחדים לצאת מהבית".



"אבל תני לי להשחיל מילה יא מעצבנת יאללה, תסתמי רגע - ביבי שיקר ביודעין", השיבה בכעס שלום ניר מוזס. "ביבי לא קשור לתמונה של מה שקורה עכשיו, הוא לא קשור", ענתה רוזנבלום. 

על עתידו של בנימין נתניהו בליכוד אמרה: "אני ליכודניקית ותמיד אהיה. יש לנו אנשים מוכשרים וטובים שיעשו עבודה טובה. יש כמה מועמדים טובים וזה הכול. אני תומכת בכל מי שיהיה הכי טוב ויציע את הדברים הטובים ביותר לליכוד. לדעתי לכ"ץ וברקת יש את הסיכוי הכי טוב, ככה אני רואה את התמונה. הם שניהם מוכשרים ואנשים טובים".

על הדיווחים לפיהם נתניהו והפרקליטות מקדמים עסקת טיעון במשפטו, אמרה: "הוא עושה בשכל. הוא עושה נכון והוא צריך לצאת קדימה עכשיו. הוא עושה נכון לדעתי".

בסיום דבריה אמרה כי היא "מקווה שהממשלה הזו תאפס את עצמה קצת, היא ממש גרועה ורואים את זה גם בסקרים. איך שהיא מתנהלת עם האומיקרון היא זוועה, מספיק עם ההפחדות".


סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm