הזמרת שינייד אוקונר אושפזה בבית החולים מספר ימים לאחר מות בנה שיין, כך דווח הערב (שישי) בעיתון הבריטי דיילי מירור. ביום חמישי האחרון, פרסמה אוקונר כי היא חשה ש"מותו של שיין לא היה באשמת אף אחד מלבד שלי". כמו כן, אמרה למעריציה כי היא בבית חולים לאחר שאף שקלה לשים קץ לחייה.

"אני מצטערת. לא הייתי צריכה להגיד את זה. אני עם שוטרים עכשיו בדרך לבית החולים. אני מצטערת שעצבנתי את כולם. אני אבודה בלי הילד שלי ואני שונאת את עצמי. בית חולים יעזור קצת, אבל אני הולכת למצוא את שיין. זה רק עיכוב קל", כתבה. 

כזכור, בנה של אוקונר, שם קץ לחייו. לדבריה, בנה "החליט לסיים את מאבקו הארצי, וכעת הוא עם אלוהים". בציוץ, אוקונר ספדה לבנה וכתבה: "בני היפה, נבים נטה עליי שיין אוקונר, האור של חיי, שתנוח על משכבך בשלום". בנוסף, הזמרת הביעה תקווה כי אף אדם לא יילך בעקבותיו. 

על פי המשטרה באירלנד, גופתו של הבן נמצא דרומית לעיר דבלין כבר אתמול. הנער שיין נחשב לנעדר מאז יום חמישי, כאשר אמו אף צייצה כבר אז מספר ציוצים, הקוראים לו לשוב הביתה: "שיין, חייך יקרים, אלוהים לא סתם הביא לך את החיוך היפה. עולמי יקרוס בלעדייך, אתה הלב שלי".