אם יש משהו שכולנו חוטאים בו זה לבהות בנשים או גברים אטרקטיביים - גם אם אנחנו תפוסים חזק. יש אפילו מחמירים שיגידו שזו בגידה. בסרטון שכותרתו "דברים שאתן צריכות לדעת על גברים", פסיכולוג שמפרסם טיקטוק, וקורא לעצמו ד"ר טיקטוק (@moderndaypsychologist), טוען שהגבר הממוצע מבלה זמן לא קצר בבחינה מדוקדקת של נשים אחרות.

מי בוהה יותר - גברים בנשים או להפך?

על הסרטון נכתב: "הידעתם? הגבר הממוצע מבלה 43 דקות ביום בבהיה ב-10 נשים שונות". על אף שהוא לא ציין בדיוק מהיכן הוא קיבל את המידע הזה, סקר משנת 2009 של Kodak Lens Vision Centers תומך בנתונים, לפי דיווח של NY Daily News.

מופתעים? 

הסרטון צבר אלפי תגובות, בעיקר מצד נשים שהיו משוכנעות שהגברים שלהן מעולם לא הסיטו מבט מהן. "טוב, נתת לי סיבה לריב איתו", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "זה כבר מעבר ללבהות... זה מעקב". צופה נוספת כתבה: "לא תכננתי לריב עם בעלי היום אבל...".

צופות אחרות השוו את זה לבגידה. "זה רק מאשר שאתם לא יכולים להישאר נאמנים לאישה אחת", כתבה אישה מודאגת ואחרת הוסיפה: "זו הסיבה שמערכות יחסים הן בזבוז זמן ואני מעדיפה להישאר רווקה ולהתמקד באלוהים".

חלק אחר לא הופתע מהנתונים. "אין לי בעיה עם זה. אני כנראה בוהה 60 דקות ביום בגברים שונים", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אני עדיין אוהבת את הגבר שלי. הוא לעולם לא יבגוד בי". צופה נוספת כתבה: "זה בסדר. אני מבלה הרבה יותר זמן מ-45 דקות ביום בטינדר".

ומה איתכן, הנשים?
השאלה כמה זמן ביום האישה הממוצעת מבלה בבהייה בגברים כמובן שעלתה בתגובות לסרטון והפסיכולוג שיתף בשמחה גם את הנתון הזה. לדבריו, מחקר חשף שנשים מבלות כ-20 דקות ביום בהסתכלות על גברים שונים, כך שגם הן לא לגמרי חפות מפשע.

הוא הוסיף בתגובות: "להסתכל זה לא לבגוד. בסופו של דבר זה הכל עניין של מוסר, מחויבות ושליטה עצמית".